Huomasiko kukaan että tuossa 2x15 jaksossa on sellainen pieni luukku käytävässä. Kun Ethan on antanut Clairelle sen pistoksen ja he kävelevät käytävässä kohti lastenhuonetta. Seinällä lukee isolla että escape hatch. Luukku itse on noin puolen oven korkuinen. Sillä saattaa olla jotain tekemistä Otherseihin. Jos vaikka ne on paennu sen luukun kautta? Tai sitten se vaan on rakennettu sen aseman hätäpoistumistieksi vaikka tulipalon varalta...
Itse kallistun kyllä sille kannalle, että Locke ei ihan noin helppoon menisi... Erityisesti se astioiden rikkominen oven takana viittaa siihen että nyt lienee tarkoitus vedättää othersia. Mr. Eco'n jutut meni kyllä täysin yli hatun...
Varmaan samanlainen luukku kuin se, jonka Locke ja Boone löysivät ja josta sinne Swan-asemalle mentiin.
Luultavasti. Tai ehkä escape onkin richardin lempinimi ja tuon luukun kautta pääseekin wanhan adaman pään sisälle?
Ihan varmaan niin. Seuraava jakso, "The Whole Truth", production code 216, esitetään keskiviikkona 22.3. Lähde TV.com
Kun katsoo sieltä ABC:n sivuilta, niin selvästihän siellä lukee, että huomenna esitettävä jakso on "House of the Rising Sun", joka on uusinta ykköskaudelta.
Olisi kyllä varsin outoa, jos Locke todella olisi noin helposti vedätettävissä. Itse ainakin toivoisin, että kyseessä vain hämäys sitä vankia varten. No asiaan saataneen lisää valoa ensi viikolla nähtävässä jaksossa.
Asiasta kolmanteen tietääkö kukaan syytä minkä takia 2. kauden 17 jaksoa ei ohjaakkaan maan mainio Darren Aronofsky? Imdb:n mukaan olisi ohjannut mutta käsittääkseni näin ei ole ja Tv.com tukee tätä käsitystä. Ohjaako hän kenties jonkun muun episoden? Jos jollakulla on enempi infoa niin ystävällisesti kertokoon. "ristiriitainen informaatio saa tämän miehen hulluuden partaalle..."
Annoin Google-sedälle töitä ja seuraavanlainen linkki pisti silmään: http://popwatch.ew.com/popwatch/2006/03/lost_aronofsky_.html Joten jos en aivan väärin ymmärtänyt, niin ajat eivät asuneet yhteen, jotta Aronofsky olisi voinut ohjata jakson Lostiin, mutta mahdollista on, että hän ohjaisi (toivottavasti) kolmanteen kauteen jakson. Jos löydätte parempaa - tai varmempaa - tietoa niin korjatkaa toki.
Juu kiitoksia tiedosta. Itsekkin tuon olen jotakuinkin saanut selville mutta edelleenkin hieman hämärän peitossa tuo syy. Herra itse, (Aronofsky), siis on ilmeisen kovasti tykästynyt sarjaan ja ollut halukas ohjaamaan jakson Lostiin. Eli syynä ilmeisesti on aikataulujen yhteen sovittaminen...