Mikä on mielestäsi maailman huonoin elokuva jatko-osa ikinä? Mielestäni Liftari kakkonen oli äärimmäisen paska jatkis mut en osaa sanoa onko kaikkein huonoin jatkis.. Critters 4 ? Freddyn kosto ? Delta force 2 ? Amerikan ninja 4 ? Best of the best 4 ? Häkki 2 ? Kickboxer 3 ? Poliisi opisto- Moskovan keikka ?? klingeltone mp3: https://klingeltonemp3.info/ On niin monta umpisurkeeta jatkista olemassa etten oikein tiedä mikä ylittää paskuuden rajat.
En tiedä miten tätä lähtisi purkamaan, ehkä vaihtoehtoja on merkittävästi vähemmän kun miettii esim. 4-5 tähden alkuperäistä ja sitten pökälejatkoa. Pittää tuumata..
Muuta vaihtoehto tulee mieleen: Loistava The Hidden (1987) - Umpisurkea The Hidde II (1993) Loistava Starship Troopers (1997) - Umpisurkea Starship Troopers 2 (2004) Loistava Robocop (1987) - Kohtalainen Robocop 2 (1990) - Umpisurkea Robocop 3 (1993) Loistava Howling (1981) - Umpisurkea Howling II (1986) Loistava An American Werewolf in London (1981) - Umpisurkea An American Werewolf in Paris (1997) Hyvä Basic Instinct (1992) - Umpisurkea Basic Instinct 2 (2006) Hyvä Speed (1994) - Umpisurkea Speed 2: Cruise Control (1997) Hyvä Candyman (1992) - Surkea Candyman 2: Farewell to the Flesh (1995) Genressään hyvä Silent Night, Deadly Night (1984) - Umpisurkea Silent Night, Deadly Night 2 (1987). Puolet elokuvasta on ensimmäisestä osasta, mutta silti.
Honey! I Blew Up the Kid Exorcist 2: The Heretic XXX:State of the Union The Crow: City of Angels Book of Shadows: Blair Witch 2 Nightmare on Elm Street 2
American Psycho 2 Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd Book of Shadows: Blair Witch 2 Jaws: The Revenge The Birds 2
No höh, minä kyllä tykkäsin noista molemmista, Blair Witch 2 on mielestäni jopa parempi kuin alkuperäinen joka on yksi maailman huonoimpia leffoja... Omasta mielestäni maailman huonoimmat jatko-osat on Matrixin jatko-osat, kakkonen on sitä tasoa että mitähän v*ttua ja kolmonen ei ole enää todellista, että on vielä huonompi kuin edellinen, miksi kuvittelin että kakkonen oli vahinko ja taso paranisi...
Mikä "2"? Ei sellaista ole! There can be only one! Jos jätetään laskuista tämä elokuva (jota ei siis ole olemassa), niin Matrix2 on ollut ehkä pahin pettymys ennakko-odotuksiin nähden. Tosin, jos Phantom Menacen voi laskea jatko-osaksi, niin se sitten.
Indiana Jones 4 - Osat 1-3 loistavia, tästä ei ole mitään positiivista sanottavaa. Men In Black 2 - Ensimmäinen osa hyvää viihdettä, tämä suhteellisen tylsä tekele. Boondock Saints 2 - Tätä ei ehkä yleisesti haukuta surkeaksi, mutta itselle oli todella suuri pettymys loistavan ykkösosan jälkeen.
Ehkä huonoin näkemäni jatko-osa on Lawnmower Man 2 tai Dumb and Dumberer 2, toisaalta ensimmäinenkin osa oli kummassakin tapauksessa ainakin omasta mielestäni myös melko lailla kelvoton. Jos mietitään jatkoja hyville elokuville, suurimpia pettymyksiä ehdottomasti ovat olleet Hills Have Eyes 2 (uusi ja vanha yhtälailla), Blues Brothers 2000 ja Texas Chainsaw Massacren osat 3 ja 4. Noista aiemmissa viesteissä mainituista ainakin Boondock Saints 2, Indiana Jones 4 ja Speed 2 ovat kieltämättä aika mitäänsanomatonta ja turhaa vanhan toistoa kehnosti näyteltynä mutta jokaisen silti jaksaa suuremmin irvistelemättä katsoa läpi kerran.
Makuasioita, kuten myös Matrix 2-3 liittäminen "maailman" huonoimpien jatko-osien joukkoon, eli siis 1/5 osastoa. Joo, tuo Highlander 2 saa myös äänen täältä suunnalta. Muutenkin elokuvasarjat, joissa on 4 osaa tai enemmän, on yleensä ainakin 1 pökäle joukossa; tai enemmän..
Tämä, paitsi oikein kirjoitettuna, eli Poliisiopisto. Niitä ensimmäisenä mieleen tulevia oikein raskaan sarjan oksettajia ehdottomasti. Kyllä ne aiemmatkin päänsärkyä osittain aiheuttavat, mutta tämä... huh huh. Uuno Turhapuron veli oli myös shokeeraava kasa paskaa. Näillä menisin. Onhan noita karseita jatko-osia vaikka miten, mutta tosiaan siinä ne näin äkkiä mietittynä ilmeisimmät.
Star Wars Episodet I-III. Joo, ei teknisesti ottaen jatko-osia, mutta sitä aitoa ihteään verrattuna aiempiin.
Mielestäni Nighmare on Elm Street 2 on ykkösosan jälkeen sarjan toiseksi hyvin Ei jakoa Cravenin tuotoksen kanssa, mutta kokonaisuutena jopa synkempi kuin ykkönen. Tämän jälkeen lähdettiinkin enemmän mainstreamin suuntaan, vaikka 3 ja 4 ovat kokonaisuutena viihdyttäviä leffoja.