Matti puukotti Merviä

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana tsinivuo, 07.02.2003.

1. Jazo

Jazo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    18
    Pyhällä hengellä ja ehkä vähän viinaa siihen päälle :D

Ja tottahan se on ettei tämä Matti&Mervi -juttu varmaankaan aivan kaikkia kiinnosta, mutta kyllähän tästä on aika hyvä jauhaa paskaa.

2. pede

pede Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    19
    muuta tuosta ei jauhakaan

3. Jarkko G.

Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    104
    Kyllä säkin innostut kunhan elvisthepelvis kirjoittaa oman kantansa tästä aiheesta :)

4. pede

pede Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    19
    olet oikeassa, silloin puukotan :D

5. Jaded

Jaded Lähes henkilökuntaa Blokattu Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Ehkä puukotin, ehkä en. So what, kuhan tuli hiljaista.

6. Zardoz

Zardoz Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Ehkä huikkasin, ehkä tuikkasin. Se on ihan alright mulle, en tiedä onko muille.

7. Jaded

Jaded Lähes henkilökuntaa Blokattu Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Mitä välii nimestä, kuhan dokaa vitusti.

8. RBV

RBV Surprise, cockfags! Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    7
    Teidän jutuista tuli taas sellainen Bon Voyage tunne, so not!
    P**luhan tässä on mielessä mutta postataan nyt ensin!

9. juhaa

juhaa Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    7
    Mervillä uusi villi look!

Mervi Nykänen, 51, nauttii nyt täysin rinnoin sinkkuelämästään. Hän on kehitellyt itselleen myös uuden villin lookin: vapaana reuhottanut tukka on saanut kyytiä, kun Mervi on siirtynyt otsatukkaan.

- Mallimarkkinat kutsuvat! Monet ovat sanoneet, että näytän 25-vuotiaalta, Mervi Nykänen sanoo.

Mervi Nykänen hakee Tampereen käräjäoikeudessa avioeroa ex-mäkikuningas Matti Nykäsestä. Mervi vakuuttaa, ettei hän tällä kertaa horju eropäätöksessään.

- Olen päätöksen takana päivä päivältä vakavammin, hän sanoo.

Suuri talo on täynnä kukkia. Osa on muistona äitienpäivästä, mutta Mervin kertoman mukaan myös kosiomiehet ovat lähettäneet kukkia.

- Kun Matin ja minun ero tuli julki, minulle alkoi tulla kukkia ja kosimakirjeitä.

Mervi kertoo, että häntä on kyselty mallimarkkinoille. Kieltämättä 15-kesäiset mallit ovat kevyttä kamaa, kun Mervi pukkaa naisenergiaa kehiin.

- Olen laihduttanut 30 kiloa. Housut eivät pysy enää jalassa. Vaatekaupassa joudun menemään lasten osastolle. Naiselliset muodot ovat yhä tallella, ja kaikki on aitoa. Silikonitissejä minulla ei ole, Mervi sanoo.

12.5.2005

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/uutiset_tulostus.asp?id=983958&osasto=Viihde

:rolleyes:

10. Jazo

Jazo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    18
    Just joo... Eipä tuo otsatukka ole nyt mitenkään "villiä" Joko sitä ollaan sinkku vaikka sitä virallista eroilmoitusta ei ole vieläkään tullut? Vastahan hän jätti paperit käsiteltäviksi.
    [​IMG]Kuinkahan päissään tuonkin lauseen sanoja on oikein ollut? Minusta Mervi ei näytä edes 45-vuotiaalta! saatika sitten 25-vuotiaalta.
    Vedoten aikaisempiin lööppeihin, yämä väitehän tarkoittaa sitä että hän aikoo minä hetkenä hyvänsä perua eropäätöksensä, varmaan viimeistään silloin kun Matti pääsee taas lomille. Vai pääsekö se Matti enään lomille kun kerta akka jätti tuon eroanomuksen?
    Tainnut kuitenkin Matti lähetellä nuo kosiokirjeet, eikai sitä nyt kukaan täysipäinen niitä sille lähettele? Vai tunnustaako joku plazalainen lähettäneen kosiokirjeen Merville?
    On varmasti, eihän nuo 15 kesäset anoreetikko mallit paina kuin sen 30 kiloo, mitä nyt Mervi taas sen 150 kiloo :D Liekköhän me koskaan tullaan näkemään Merviä mallina, saatika sitten noitten 15 vuotiaiden kanssa esiintymässä, sese vasta olisikin näky! :eek:

Ja taas ei mennyt viikkoakaan ellei Matti&Mervi olisi ollut otsikoissa, oli taas koululla hauskaa lueskella otsikoita tämä suomen kuninkaallisen parin vaiheista. :hitme:

11. winterland

winterland Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    2
    Siinä tuli oikeastaan kaikki julki,mitä olin juuri kirjoittamassa itse. Harmillista,että kunnon uutisia ei enää synny,vaan tilalla on tuollaista säälittävää sontaa. Mutta onhan Matti Suomen kansallissankari.

12. jms

jms Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    4
    Seiskan pitää tarjota jutuista enemmän, sitten voidaan mennä taas eron jälkeen yhteen. :love:

Pitää varmaan paikkansa, jos kestää noinkin kauan Nykäsen kanssa, kestää mitä vaan. Niin ja perintöä odotellessa.

13. Jazo

Jazo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    18
    Mutta kun tuollainen "sonta" myy!! Ja kansaahan kiinnostaa aina tuollaiset "kesto" julkkisten kommellukset. Itse en ole tosin ilta-sanomia/iltalehteä ostanut vuosiin, riittää kun lööpit netistä lukee.

No kyllä tässä varmaan kohta päästään noista "kesto Matti" otsikoista eroon, kunhan vain saadaan tuosta Kimi Raikkosestä se uusi suomen "kohu" julkkis. Ja hyvää vauhtia Kimittäjästä onkin sellainen tulossa, esimerkkinä tästä käyvät viimeaikaiset otsikot Kimistä. Ainoa varteen otettava kilpailia Kimittäjälle oli tuo Mariki Fingeroos. Mutta onneksi nuo Marika Fingeroos -jutut olivat kupla kaikien mielestä (paitsi seiskan), sillä eihän hänen nimensä myynyt kunnolla edes tuota seiskaa. Joten Marika voidaan jo painaa unholaan suomen julkkisten joukosta, ja alkaa odottamaan Kimittäjän tähdittämiä kohuotsikoita.

BTW: Milloinhan ilmestyy kirja tuosta Matti&Mervi -hommasta, aihetta olisi vähintäänkin Iijoki-sarjan verran. Eikö olisikin mukavaa saada tästä eteen päin aina vaimolta joululahjaksi "Matti&Mervi" kirjan uusin osa seuraavien 20 vuoden ajan? :D

Pilaa tuosta mervin jutusta

EDIT: Linkki lisätty

14. cityjeesus

cityjeesus Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    4
    Tästä kommentista itse Kungfutsekin olisi ollut kateellinen. Nerokasta. :thumbsup:

15. Niksteri

Niksteri Funny how? Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Here we go again. Tämän päivän Iltalehdestä.

http://www.iltalehti.fi/2005/07/25/200507253310147_vi.shtml

Lomalta palannut Mervi ja vankilasta viikonloppulomalla ollut Matti viettivät kuuman lemmenyön salaisella lomamökillä Laukaassa. Mervi aikoo nyt perua avioeroaikeensa.

Pitkäänhän ne taisivat ollakin poissa lööpeistä.

16. Jarkko G.

Saadut tykkäykset:
    104
    Ilta-Sanomissa vielä lauantaina "sovintoyritys kuivui", koska Matista sai pullonhenki otteen taas.
    Mutta vakaasti uskon että tällä kertaa löytyy se ikuinen onni. Hienoja ihmisiä, siunausta vain.

17. Jazo

Jazo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    18
    Heti on miljoona kysymystä Matin tulevaisuudesta:

- Miten laulajan "ura" jatkuu?
    - Palaako heti yhteen Mervin kanssa?
    - Milloin pääsee taas otsikoihin?
    - Mistä syystä pääsee otsikoihin?
    - Lyökö Matti Merviä vai toisin päin?
    - Milloin eroaa Mervistä?
    - jne. jne. ...

18. Jarkko G.

Saadut tykkäykset:
    104
    - Laulajan ura jatkuu vauhdilla. Idiootit menevät keikoille rohkaisemaan apinaa.

- Palaa yhteen. Tästähän oli jo vkolopun iltiksessäkin juttu. Mervi odottaa sekavin tuntein miestään.

- Heti pääsee otsikoihin

- Vapautuksen takia, seuraavana päivänä on juttua rajusta riitelystä kotona Mervin kanssa.

- Kyllä

- Ero tulee 2kk päästä.

19. Bumer

Bumer Goodfella Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    4

Tosta krokotiilistä ei saisi kaunista tekemälläkään ja maaliman paras plastikkakirurgikin sanoisi "toivotonta", ja eipä sillä hirveesti eroa ole jos laihdutti jopa 50Kg, ei se 150Kg ole iso ero 200Kg:sta..

Ja muutenkin noi kaikki Ilta-Sanomat ja Ilta-Lehti jutut ovat kuin Jerry Springer Show:sta vedetty, eli pelkkiä idiootteja jotka mollaa itsensä koko maan edessä, saadakseen edes hieman huomiota, erittäin säälittävää. :D

20. Jazo

Jazo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    18
    Älä hauku minua idiootiksi, olen nimittäin käynyt yhdellä Matin keikalla tuossa muutama vuosi sitten. :king: