Pystytkö testaamaan (ihan mielenkiinnosta) sen Supran noilla asetuksilla jos mahdollista. (UHD resoluutio, 4:4:4, 60hz) Tosin en muista mikä näyttölaite sinulla oli(?) Oma 30e maksava kaapeli pystyi tuohon.
OK. täytyy kokeilla tänään illalla, tykinhän pitäisi näyttää nuo. Täytyy käyttää tuota Sampan 4K-soitinta.
Aarno2815:Oliko se 15m kaapeli mikä sulla on? Hintaa on tosin melkein 200€. Latexii: Mikä kaapeli sulla on, joka tuohon kykenee 30€:lla? Pituus?
Minulla on 8m kaapeli, hyvä, että en ostanut pitempää, kun on hankalan paksua jöötiä, pirullista vyyhdetä tuota, kannattaa ottaa ostaessa huomioon tämä... e: 8m kaapeli oli 130€ rahteineen hifiklubilla, ei paha hinta laadukkaasta kaapelista, siihen saa erilaisia liittimiäkin, ruuvaa vain vanhan pois ja liittää uuden tilalle...
Minulla oli esteenä Sampan soitin(usein asetus auto/off). Asetuksiksi sain: source= 24 deep color=12bit color space=YUV soft ver.=u832 PS ver.=100310 Leffa oli The Revenant En tiedä saako asetuksia värkättyä sitten Panasta enemmän, mikäs soitin sinulla on?
Ei tuota saa testattua kun tod. näk. htpc:llä ja minulla kuva olikin näytönohjaimen asetuksista taustalla + tykin info. Harvassa soittimessa voi määritellä uhd @ 60hz @ 4:4:4 (liekkö missään) tosin soittimethan soittaakin leffoja, jotka taitaa olla UHD @ 24 @ 4:2:0. Eriasia on totaalisesti netin selailu. mahd. pelaaminen jne.
Ainakin Panasonicissa saa tuon päälle. Sampasta löyty muistaakseni tuo 24p päällä olo jostain asetuksista.