Amazon.co.uk Marketplace: Cantates francaises - Clérambault, Stuck, de Blamont - Marc Minkowski £3.87 posteineen (käytetty)
Noin kahden vuoden päihkäilyn jälkeen viimein sain Swamp musicista hankittua Rammsteinin Mutterin hintaan 11.95. On muuten täydellisen loistava levy.
Hmm, Mutter ilmestyi jo vuonna 2001... loistolätty silti. Mitä tulee tuohon aiempaan ilmoitukseeni Bal-Sagothin uusimmasta, niin alan jo päästä sisälle siihen maailmaan enkä ole enää aikeissa pistää levyä kiertoon.
Ebay:sta ostin halvalla ($14.19 posteineen): Amorphis: Eclipse (Limited Edition Digipak) Parasta Amorphista lähes kymmeneen vuoteen.
Oisko ollu jotain Pop-torin levyjä? Aki ja Turon levy muistelisin tai sitten Jaakko Tepon parhaat tarinat... Harvoin tulee nykyää CD:itä osteltua enää....
Vuosi 2001 yksi oli kuule omalla kohdalla sitä musiikillista pimeätä aikaa, jolloin kuuntelin lähinnä Limb Pizkitiä, Linkin Parkkia ja Blink 182:sta. Kersana sitä sentään arvosti hyvää musiikkia, kun Metallica ja Slayer oli mailman kovinta.
Turhaa scheissea Anttilasta: ATB - The DJ' In the Mix 1,99 Goal! - Music From the Motion Picture 1,00 Firevision - The Game You Play 0,99
Juu. Ihastuin kovin Sigur Rósin Takk-albumiin jotenka kyseistä bändiä oli saatava lisää! Keltaisesta Jäänsärkijästä hain Ágætis Byrjunin hintaan 13e. Samalla ostin myös A Perfect Circlen Mer De Nomsin, 10e.
eipä noi ole tehneet yhtään hyvää levyä Tales from the thousand lakesin jälkeen. Itse pidän enemmän vanhemmasta Amorphiksen tuotannosta. Mutta parilla viimeisellä äksän reissulta jäi kouraan Impaled Nazarenero patria Finlandia Ajattara: Äpäre Mokoma:Kuoleman laulukunnaat Katatonia:Great cold distance Witchery: Don't fear the reaper In flames:Come clarity cd+dvd Mayhem: live in marseille Ja pari dvd:tä Deicide: When London burns Judas Priest:Live vengeance '82 Ens viikon ostoslistalla on sitten Rob Zombien ja Turmion Kätilöiden uutukaiset tai oikeestaan kätilöiden levy t-paidan kera on varattu ja maksettu. Ja voi olla että jää reissulta muutakin käteen.
Niin no. Tuosta voidaan tietysti olla montaa mieltä. Mun mielestä Amorphis on tehnyt levystä toiseen loistavaa musiikkia, vaikka tyyli on muuttunut vuosien saatossa todella paljon. Amorphiksen vanhemmasta tuotannosta? Eihän Amorphis ole tehnyt ennen tuota mainitsemaasi Tales from the thousand lakesia kuin yhden levyn, The Karelian Isthmus.
Ministryn Rio Grandé Blood tuli voitettua Ebaysta 17eurolla. Limited Pre-release. Ilmestyy virallisesti vasta 6.5.2006. Piru että on kova levy. Ehkäpä paras levy mitä olen ikinä kuullut!:king: :king: :king: :king: :king: Sitten viisi kappaletta Turmion Kätilöitten Pirun Nyrkkiä tipahti luukusta. Hyvä levy. Erinomainen sekin. Mutta mikään ei voita Ministryä
ja pari ep:tä ja onhan noissa kahdessa albumissa ihan tarpeeksi kuunneltavaa. Elegy on uusin levy minköä olen itse ostanut muijalla on taas kaikki uudenmat levyt joita ei tule kuunneltua.
Äksän poijjat laittavat levyt postiin julkaisua edeltävänä päivänä pitävät tarkasti huolen siitä ettei levyä ole kellään ennen virallista julkaisua. Mutta tulevat varmaan myymään uutukaista tuonne levynjulkkarikeikalle näin ainakin olen kuullut.