MTV Tekstikanavan Senssi-chat ja Ysi yhdistää -deitit

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet' , aloittajana bluesmood, 18.06.2023.

  1. bluesmood

    bluesmood Käyttäjä

    Liittynyt:
    21.11.2013
    Viestejä:
    486
    Saadut tykkäykset:
    31
    Mitä olen pidemmän aikaa jo asiaviihdepuolta perinteisessä teksti-televisiossa myös YLE:n puolella, mitä sitäkin viikkomakasiinia vielä päivittävät ja ajankohtainen Teletext ART, päivän mietelause yms, niin mitä Maikkarin tekstikanavalla isosti siinä etusivulla "Etsikö seuraa tositarkoituksella?" -niin se chat-sivu 899 ja sitten Senssi-chat on sivua alempana 898, niin olen tarpeeksi pitkään seurannut niitä, mutten ottanut osaa, niin kykenen ottamaan kantaa niidenkin osalta, mitä paremman puoliskon löytäminen vielä alati meneillään oleva ajankohtainen prosessi elämässäni on.

    Molemmissa noissa 899, ja senssi-puolella 898 niin viestien sisällöstä päätellen en ole kertaakaan nähnyt, että kukaan naissukupuolen edustaja olisi lähettänyt sinne mitään viestiä. Valta-osin ne keskittyy 55-70- vuotiaiden miehien ilmoituksiin, missä etsitään 18+ iältään naissukupuolen edustajaa, ja sitten jotain omien miessukupuolen seksuaalisten mieltymysten kullakin omansa sitten lisämääreinä siinä ilmoituksessa, mitä siinä ilmoituksessa varmaan se 160 merkkiä, mikä se tekstiviestin maksimipituusmäärä oli aikanaan niissä ensimmäisissä Nokian matkapuhelimissa 1990-luvulla aika pitkäänkin vielä sen ensimmäismpien valtavirta-mallijulkistusten jälkeen 1990-luvun loppupuolella, mikä levisi sitten ikäisteni ensimmäiseksi matkapuhelinmuisti-jäljeksi loppuelämäksi. Itselläni se oli 5110, joka tottakai vieläkin on laatikossani.

    Sitten maikkarin tekstitelevisiossa tietysti on myös nämä Ysi-yhidstää -ilmoitukset eri sivuilla riippuen, minkä tyyppistä etsii. Niissäkin olen lukenut niitä viestejä seurannut pitkään ajan kuluksi, mutta en ole ottanut osaa, niin niissäkin enimmäkseen seniori-ikäiset etsii tai leskeksi jääneet, kuitenkin elämässä moneen kertaan eronneet ja jätetyt tai karatut sitten etsivät jostain syystä seuraa. Mutta noissa Ysi Yhdistää -ilmoituksissa on myös naissukupuolen edustajan ilmoituksia ainakin siitä tekstin tekstisisällöstä päätellen, ja en epäile, etteikö voisi ollakin, mtä se 1,99€ vai mitä se yksi viesti maksaa sen jälkeen, kun sen nimimerkin on rekisteröinyt, ja pistänyt sen oman ilmoituksen sinne, mitä luin ne ohjeet joskus.

    Asiaviihdepuoli tossa Ysi Yhdistää -ilmoituksissa ja on sen kaltaista, että jos sieltä nyt joskus on joku pari jonkun aikaa sitten ollutkin yhdessä, jos ovat tavanneet, niin muistelevat jossain kohtaa suhteen alkutaivalta "Ysihän se meidätkin aikanaan yhdisti sitten lopulta".

    Yksi on ja maikkarin tekstitelevisiossa Se Oikea -ilmoitukset, niistä nyt en tiedä.

    Itse olen menettänyt jo näissä tavallista seuraa etsivien normaalien ihmisten nettideittipalveluissa seuranhakutoiveeni tai löytämistoiveeni, mitä niitä montaa enää olekaan ilmaisia, mitä niissä on samalla tavalla "Naisten markkinat siinä pariutumisriittin onnistumisyritystoveissa, mistä on juontunut ehkä sitten tositarkoituksella elämänkumppania seuraa hakevien se ilmoituksen jättö alunperin sinne". Mitä nettimaailmassa varsinkin naiset varmaan saa omiin ilmoituksiinsa tolkuttomia määriä niitä vastauksia, ja mitä hämärämpiä ja pervompia ja sairaampia yhteydenottoja, ja sitten postilaatikko täyttyy miesten kännykkäkameralla otetuista omista sukupuolielin kuvista, niin sitten naiset lopulta eivät sitten jossain kohtaa enää jaksa seurata sitä, ja "unohtavat" sen profiilin, ja lakkaavat seuraamasta sitä jos siellä joukossa sitten olisikin jokin aidosti myös heitä kiinnostava vastaus heiidän jättämäänsä profiiliin, mutta se hukkuu tuon suuren massan joukkoon täysin.

    Esim. toi Ysi Yhdistää on varmaan perujaan jostain sieltä 1980-luvun tienoilta, kun nuo kaupalliset seksipuhelinlinjat tuli sillä tavalla markkinoille, vai oliko niitä jo 1970-luvun lopussa, käsittääkseni se kultakausi oli joskus 1980-luvulla, niin varmaan noissa One-To-One myös jokseenkin aidosti seuraa etsivt ilmoitusten jättäjien joukossa sama varmaan niissä oli, että "Naisten markkinat" jo silloin, mutta homma yhä voimakkaammin tässä nettideittipalveluissa ehdottomasti niin päin.

    Itselläni vielä kokeilematta tuo tekstikanavan "Se Oikea" ja "Ysi Yhdistää", niin voisi 50€ niihin investoida, vaikka asiaviihdemielessä, vaikka niistäkään nyt tuskin mitään löytyy, vaikka niissä on ihan mukavan oloisia oman ikäluokkani naishenkilöiden ilmoituksia ollutkin joitain myös itse ilmottajina siten, että tekstistä päätellen nyt ainakaan ensisijaisesti kyse ei ole pelkästään maksullisen seuran tarjoamisesta naiselta miehelle.

    Ysi Yhdistää siinä teksti-television sivulla on verkko-osoititeeseen kun katsoo selaimessa sitä koneella, niin sinakoseoot.fi -ysi-alidoiminaille uudelleen ohjaa doimain-parking -osoitetyylinen uudelleenohjausratkaisu, ja sitten kun katsoo tuon www.sinakoseoot.fi -juuri julkisen kotihakemiston, niin siellä on joku käyttäjätietokanta tietueineen täysin vapaasti esitettynä, missä on ihmisten sähköpostiosotteita kirjautumis login details käyttäjätunnus ja salasana sitten selkokielisenä perään, niin ihme, että nykyisin enää EU-komission GDPRS-tietosuojavelvoitteen jo pitkään ollen voimassa kyseinen firma ole saanut jo sellaisia sanktio/uhkasakkoja, että asiaa nyt ainakaan ole korjattu, saati ihme että firma vielä pystyssä.
     
  2. Burkitsville

    Burkitsville Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    15.06.2010
    Viestejä:
    4 249
    Saadut tykkäykset:
    1 042
    [​IMG]
     
    jtvirtanen, Pulse+ ja kimbyyri tykkäävät tästä.
  3. bluesmood

    bluesmood Käyttäjä

    Liittynyt:
    21.11.2013
    Viestejä:
    486
    Saadut tykkäykset:
    31
    Pahoitteluni, että tuli taas ylipitkää vuodatusta ilman kielioppi-tarkistuksia yms kirjoitettua, mutta jääkööt viimeiseksi.

    Lopulta lupasin yksityisviestillä palautteeni saatuani, että lyhennän kommenttini ja pysyn tiukasti asiassa.

    On noita samoja moni muukin katsonut ennen minua, mitä noi on ollut iät ja ajat samassa tilassa, mitä itse olen niitä seurannut.
     
  4. Super-J

    Super-J Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    4 097
    Saadut tykkäykset:
    436
    Heh, piti ihan kokeilla tuotta sinakoseoot.fi osoitetta että mitä sieltä löytyy, niin eipäs Firefox suostunut sinne menemään, tuli joku tietoturma-varoitus, ei ole sivuston asetukset kunnossa.
     
  5. bluesmood

    bluesmood Käyttäjä

    Liittynyt:
    21.11.2013
    Viestejä:
    486
    Saadut tykkäykset:
    31
    No itsekin käytän Firefoxia, tällä hetkellä ihan ajan tasalla oleva versionumero 114.0.1 (64-bittinen), niin ihan esittää tuon osoitteen alla olevan sisällön selaimessa.

    Mitä nyt katsoin sitä kaikkineen, jos löytyisi jotain, mistä tuo tietoturma-herjat tuli, niin näyttäisi, että varmaan palvelimella SSL-sertifikaatit määriteltynä väärin, mitä liikenne clientin ja tuon palvelimen välillä on oikotuulena vapaata riistaa kaikkineen, mitä yhteys on suojaamaton, eli SSL-sertifikaatti siellä todennäköisemmin on jotenkin vinksallaan.

    Kokeile jollain toisella selaimella, joka ei herjaa mitään suojaamattomien yhteyksien varassa olevien resurssien tarkastelusta selaimessa. Varmaan Firefoxistakin saa jostain asetuksista, jos on valmis ottamaan "riskin".

    Itse en käytä Chromea, voi olla, että siinäkään ihan suorilta surffauksilta suojaamattoman resurssin luo pääse, mutta Mikkiksen selainhistoriakokemus sieltä IE 3.01, ellei jopa aiemmalta tasolta Windows 3.11 vuosilta sen verran kokemusta, että varmaan vielä nykyisin tuo Edge, mikä on Windows 10:ssä vakiona, niin en ihmettelisi, vaikka sillä pääsisi ilman herjoja sinne. Kokeile, tai jos tiedät onkun selaimen tai tavan keirtää tuo sivuston suojauksen rikkinäisyys suojaamattomalle sivulle pääsy, niin käytä sitä.
     
  6. jmo

    jmo Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    26.04.2002
    Viestejä:
    1 569
    Saadut tykkäykset:
    296
    Tommosen esim. ublock originin kun asentelee ja aukoo niitä epämääräisiä sivuja "new private window" tai "avaa uusi yksityinen sivu" vaikkapa Firefoxilla.
    Ei tallentele mitään koneelle ja ublock blokkaa pahimmat pskat pihalle, joten suhteellisen rauhassa voi selailla.
    Eikö Tinderi tjms. kelpaa vai miksi tuollaisia ihme epämääräisiä teksti-tv viritelmiä pitää käyttää?
    Täytyy myöntää että on ensimmäinen kerta, kun luen jonkun oikeasti noita käyttävän tarkoituksensa mukaisesti.
    Huumehörhöjen ja rikollisten olen jostain lukenut noita pääasiassa jollain koodikielillä käyttävän kaupantekoon ja viestimiseen.
     
  7. bluesmood

    bluesmood Käyttäjä

    Liittynyt:
    21.11.2013
    Viestejä:
    486
    Saadut tykkäykset:
    31
    Et varmaan "jmo" kovin kauas arvioissa mennyt siinä määrin, mitä itsellänikin käynyt mielessä mitä noita seuranhaun ulkopuolella niitä muita chatteja tossa MTV Tekstikanavalla olen jonkun verran lukenut.

    Esimerkiksi perhe-chatissa teksti on sen oloista, että aika alusta lähtien kävi mielessä ikäänkuin vankilassa tuomiotaan sovittamassa olevien perheellisten vankien omaiset kirjoittelisivat sinne kaikenlaisia hyvän yön toivotuksia, ja mitä ovat tehneet iltatoimina kotosalla yms.

    En tiedä, voi pitää ihan paikkansakin, mitä vankilassa on kuitenkin televisio kaikkine maksukanavineen vissiin siellä sellissä, niin se on ja yksi kanava sitten, missä voi jotain omaisten kanssa viestejä vastaanottaa, mitä en tiedä saako siellä omaa puhelinta pitää kuitenkaan, ko nykyisin oikein sitten ole olemassa mitään puhelinliittymiä, joissa sitten ei olisi verkkoyhteyttä ja se on selvä, että vangeilla nyt mitään mahdollistuutta varmaan omin päin siellä sellissä-olon ajan kuitenkaan internetiä käyttää, mitä se päiväohjelman ulkopuolella siellä viettävät.

    Että itsekin olen miettinyt samaa, nyt tässä on 2 ääntä tullut sen puolesta, niin melkein voisi olla varma, että näin todella on.

    Mitä nyt tota Rikospaikka -ohjelmaa olen nyt katsonut kaikki aiemmat tuotantokaudet, ja keskiviikkoisin kymmenen uutisten jälkeen aika pikapuolin uusimman jakson, niin jossain niissä "Linnan rouva" -pätkissä oli missä oli joku kysymys kysyttynä siltä naiselta, joka on vankilan johtajana, niin se sanoi siinä jossain jaksossa, että vangit voivat pitää nykyään siellä pelikonsoliakin vankisellissä. Se nyt varmaan ja rajoitus, että mitään verkkoyhteyksiä niissä ei saa olla, mutta varmaan sitten ne on modattu ja jailbreakattu niiden vankien pelikoneet, kenellä niitä siellä on vai onko nekin rajattuja sitten. En tiedä, en ole itse ollut vankilassa, eikä minua ole koskaan epäilty mistään rikoksesta, mutta on niitä tarinoita paljon kuullut niiltä, ketä siellä on jotain sakkotuomioita ollut sovittamassa.
     
  8. Super-J

    Super-J Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    4 097
    Saadut tykkäykset:
    436
    Ei nyt ihan niin paljoa tämä kiinnosta. Mutta kuulosti vaan hurjalta että siellä olisi käyttäjien tiedot kaikkien luettavissa kuten kirjoittamastasi ymmärsin. Ei olisi pelkästään GDPR-rikkomus semmoinen.