Myötähäpeän aatelia

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana PhillyNott, 01.01.2019.

  1. Moderaattori

    Moderaattori Ylläpito Ylläpidon jäsen Ylläpito

    Liittynyt:
    27.08.2019
    Viestejä:
    711
    Saadut tykkäykset:
    270
    Okei, se ei tosin ollut edes yritys kuittailla.
    Ja mä siis olen 70-luvun lapsi, nuoruus oli tuota 80-90-lukua ennen kuin uudelleensijoitin itseni.

    Olen aidosti hieman kateellinen ja se on onnekas ken tuolta säästyy, jättäisin mielelläni paljon kokematta niin ettei niitä muistoja tarvitsisi kantaa mukanani.
    Ja ylimielisyyttähän tuo "pilipali, pellet, paskaa" ym. vihjaukset mediatemppuihin on, pohjalla arrogantti oletus. Olkoonkin että tuo on sun tyyli, niin ei se siitä silti muuksi muutu. Vetäisit vielä hihasta tuon "on sitä itsekin koettu" ja "entäs mun nuoruudessa sitten", ikään kuin puolustuksena johonkin syytökseen jota en koskaan esittänyt. Kunhan valaisin mistä tuossa on minun näkökulmastani kyse, kun asiasta hieman tiedän.
     
  2. Burkitsville

    Burkitsville Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    15.06.2010
    Viestejä:
    4 455
    Saadut tykkäykset:
    1 131
    Niin... Tuollaisen vaikutelman julkituontini saattoi tuossa muodossa antaa. Jälkifiksuna voisi sanoa, ettei kyse ollut niinkään "puolustautumisesta" mihinkään "syytökseen", vaan enemmänkin toteamus yleisellä tasolla. Toki tapani ilmaista asia olisi voinut olla selkeämpi.