Siis katseleeko oikeasti joku kauniita naisia sillä silmällä, että "olisipa kiva olla kavereita" tai "tuota kuvaa voin tuijottaa platoonisen rakkauden voimalla"? Jos näen kauniin naisen livenä/kuvassa niin välittömästi mietin miltä ko. henkilö näyttää alasti ja onko hänellä perverssejä taipumuksia sängyssä. Sitä vartenhan luoja naisen on luonut, että miehet saavat kuvitella heidät aina alasti. Sitähän ne naisetkin miehistä ajattelee.
Ainakin olet rehellinen. Anteeksi, unohdin. K-18 (älkää kuitenkaan minulta kysykö, "nätti tyttö" -mieltymys menee ihan sen mukaan kellä sattuu olemaan nätti toppi koulussa -- opettajia ei lasketa)
Öhöm, enpä ole piiiitkään aikaan tänne threadiin oikein löytänyt mitään mutta nyt sentään jotain. Mikä näissä tummissa välimeren(??) naisissa viehettää... Catalina Cruz
(OOOOOOOFFFFTOOOOPPPIC) Et varmaan usko, mutta arvasin. Mä diggaan tosta virneestä. Ei ole vähään aikaan näkynyt tollasta meikän kasvoilla... no mutta, jos mä teen pienen vaihdon. Katotaan, jos löytyis parempi kuva. Pakko kuitenkin olla oma naama!!! :thumbsup:
Täällä kohtalotoveri ihan totaalisen OT: Miten muuten kurdt se sinun nikon d70 projekti etenee? Itse kävin eilen hypistelemässä moista värkkiä kaupassa ja aika vakuuttavan tuntuinen vehe kyllä kyseessä. Suomen hinta on luokkaa n. 1400e sen 18-70mm nikon:in putken kanssa. Jotta en saa risuja kirjoitellessani tähän ketjuun pelkästään yllä olevaa "puutaheinää", niin laittakaas sellainen linkki esille, että muutkin kuin vip:t pääsevät katsomaan miltä misu näyttää?
Helpotusta 404 erroriin. http://photos.freeones.com/indextext.shtml => Catalina Cruz 6 ja image05 Niin ja onhan tuolla näemmä muitakin tyttöjä Catalinan lisäksi.
Juu anteeksi, ei oikein tuo suora linkki toimi mutta edellä mainittujen ohjeiden mukaan pitäisi löytyä. On sen verran kuuma kissa että kannattaa tsekata ja niin löytyyhän sieltä vähän muutakin. :love: