Minä puolestani ihmettelin jotain TV -elokuvaa sivusilmällä vilkaistessani miten Al Pacino oli saatu mokomaan mukaan. Kyseessä oli kuitenkin Armand Assante
Kurt Russell ja Mark Wahlberg menevät joskus sekaisin. Kuka muu Babylon 5:n ystävä muuten luuli ykköskauden "Grail" -jaksossa Deuce-nimistä pahista näytellyttä tyyppiä ensin Anthony Hopkinsiksi?
Roy Scheider ja Rob Schneider menevät nimitasolla sekaisin silloin tällöin. Esimerkiksi silloin kun vaikkapa televisiossa puhutaan Rob Schneiderin uudesta elokuvasta niin ajattelen mielessäni Roy Scheideria.
Gladiaattorin tullessa luulin että sen pääosissa on se Green Milessäkin ollut samannäköinen heppu, David Morse. ennen en ollu kuulutkaan Russel.. mikälie hepusta http://www.imdb.com/gallery/ss/0120689/Ss/0120689/2?path=gallery&path_key=0120689 http://www.imdb.com/gallery/ss/0228750/Ss/0228750/4?path=pgallery&path_key=Morse,%20David%20(I) http://www.imdb.com/gallery/ss/0228750/Ss/0228750/2?path=pgallery&path_key=Crowe, Russell kuka on kukin
Meryl Streep - Glenn Close .. Huomasin taas sekoittavani nämä kaksi kun eilen tuli Death Becomes Her.
Eilen Sopranosia katsellessa menivät sekaisin Elias Koteas ja Christopher Meloni. :hitme: Tuli vielä paremman puolison kanssa lyötyä vetoa, nyt sitten tiskataan ja pyykätään ainakin kolmena peräkkäisenä päivänä...
Itse sekoitan aina Dylan Bakerin(esim. Happiness) ja William H. Macyn (Magnolia) Toinen sekoituskohde on LL Cool J(Dark Blue Sea) ja Ving Rhames(Dark Blue, leffatkin kuulostavat samalta ).
Itse sekoitin Kurt Russelin ja Jeff Bridgesin kun katsoin K-PAXin ja Vanilla Skyn putkeen (katsoin että heittää sama kaveri aika samanlaista roolia molemmissa leffoissa) Toinen on Mark Wahlberg ja Matt Damon, tosin nykyään en heitä enää niin sekota. Myös tuo jonkun mainitsema Sizemore&Madsen pari on mennyt muutaman kerran minulla sekaisin.
Tänään katselin Equilibriumin (=Cubic) tietoja IMDB:stä ja huomasin nimen Sean Bean tiedoissa. Näin mielessäni kuvan miehestä nimeltään Sean Penn ja ajattelin, että kappas vain, tuokin äijä on tuossa leffassa mukana. :hitme: Vasta U Turn -leffan tietoja selatessani tajusin, että Sean Penn ja Sean Bean menivät minulta pahemman kerran sekaisin. :hitme:
Tässä muutamia: Elijah Wood ja Tobey Maguire Alyson Hannigan ja Shannon Elizabeth David Schwimmer ja David Arquette Jamie Kennedy ja Seth Green
Nämä menevät itselläni sekaisin eli en usein muista kumpi näyttelijä oli tietyssä elokuvassa. Leslie Nielsen, Lloyd Bridges Konsta Hiekkanen, Konsta Hietanen Tommi Rinne, Matti Ranin Pari hyvää uuden threadin aihetta voisi olla (Joille edes Jarkko G ei löydä aikaisempaa threadia): 1. Jenkkinäyttelijöiden sukupolven väliset henkilöassosiaatiot eli saman tyyppiset näyttelijät eri sukupolvesta. Esim. Itse assosioin Robert Redfordin ja Brad Pittin (ulkonäkö, näyttelytyyli) 2. Suomalaisten näyttelijöiden assosiaatio Jenkkinäyttelijöihin eli suomalainen näyttelijä joka on samantyyppinen (suhteelisessa) suosiossa, rooleissaan ja tyyliltään kuin joku jenkkinäyttelijä. Esim. jossain määrin assosioin Heikki Kinnusen ja Jack Nicholsonin. Toisin sanoen Suomen Jack Nicholson on Heikki Kinnunen.