Aliensista saat mun puolesta olla mitä mieltä tahansa (paras elokuva jonka olen nähnyt), mutta tuota tuota, mitenkäs Natalie Portman siihen liittyy? Ja edelleen, jos haluaa nähdä Portmanilta hyviä roolisuorituksia niin kaksikko Closer / Garden State on aika lailla ehdoton.
Täytyy kyllä olla tässä kohtaa samaa mieltä. Jotenkin Natalien suoritus Aliensissa jäi hieman vajaaksi. Spoiler Sekoitatkohan tässä kaksi leffaa ja kaksi näyttelijää keskenään? Eli sekoitat ensin Natalien Winonaan ja sitten Aliensin Alien:Resurrectioniin.
Joo, kyllä. Sotken. Tosin eikös Resurrcetionin suomenkielinen nimi ollut Paluu? Sitä mä sentään tarkoitin. Alien, se originaali, on tosiaan yksi kaikkien aikojen parhaista leffoista! Aliens, se seuraavakin oli ihan mahtava, mutta omalla toimintalinjallaan. Ja kummallakaan ei ole tekemistä Natalien kanssa, juu. Ja kiitos k_jartti, tuota itse asiassa olin vaillakin, mutta myöskin sitä että onko tuo vain poseerauskuva, vai onko tuohon liittyvä joku leffakin? (onhan muuten iivil saitti!)
Ei. Alien - Kahdeksas Matkustaja Aliens - Paluu (joskus käytetty lisänimi, IMDB ei näytä tätä listaavan tai sitten en vain näe) Alien3 Alien - Ylösnousemus
Kyllähän se sen listailee. http://finnish.imdb.com/title/tt0090605/ "Also Known As: Aliens - paluu (Finland) [fi] " Virallinen levitysnimi Suomessa edelleenkin.
' Vielä kun olisi värilliset rajaukset niin alta puuttuu enää kyltti: "selling ass, 1 dollar" Kyllä laihtunut pirusti .. ei siinä mitään, itse diggaan lähes anorektikoista, mut kyllä tollanen aina vähän huolestuttaa
Likka on kyllä kuihtunut silmissä - ei hyvä. Langanlaihuuden ihannointi menee liian pitkälle noissa piireissä / yleensäkin. Täysin käsittämätöntä, että sen suomalaisen mallikoulukisan voitti se riisitautinen likka, jolle tuomaritkin sanoi moneen kertaan:"sun pitää syödä" :hitme:
No toi voguen kuva onkin ihan eri tasoa ja tuskin otettu samaan aikaan ton edellisen kuvan kanssa. Katos vaikka tota edellistä kuvaa ja siitä esim käsivarsia, poskipäiden törröttämistä ja kaulan jänteitä. On oikeesti siinä kuvassa pirun laihassa kunnossa, vaikka keskimäärin sairaalloisen laihoista pidänkin.
No toi poseeraus asento on kyllä sellainen, että noi mainitsemasi laihuuden merkit tulevat tuossa liioiteltusti esiin. Ja kyllä noi molemmat kuvat on otettu tässä lähiaikoina.
Totta, mut jos katsot noita poskipäitä niin ne on oikeesti lommolla toisin kuin tossa toisessa kuvassa ... ja en mä vielä koskaan ole nataliella nähnyt tollaisia käsivarsia jos ei lasketa sen lapsikautta ... Voihan olla, et natalien poskiin on laitettu vieterit sisälle et saadaan tollanen heroonilook ... todennäköisempää sen sijaan olisi, että natalieta vaivaa sama ongelma kuin suurinta osaa noista näyttelijöitä: painoa on pudotettava/lisättävä eri elokuvaroolien/muotikuvien takia sellaiseen tahtiin, että homma alkaa äkkiä muistuttaa bulimikkoa/anorektikkoa Tottakai sitä toivoo että olisi täysin väärässä, mut et kai sä tosissasi väitä, että tossa heroonilook kuvassa tolla muijalla olisi yhtä paljon rasvaa kuin aiemmissa kuvissa? http://www.blender.com/gallery_photos/2399/natalie_l1.jpg vrt http://img164.echo.cx/img164/4557/natalieportmanelle04pc7hisized.jpg (ja kyllä olen tietoinen meikeistä ja vaatteista ja valoista, mutta silti)
Ensinnäkin täytyy sanoa, että kyseinen kuva on ehkä huonoin kuva mitä Nataliesta on ikinä otettu. Järkyttävät meikit vaan tehostavat tota "heroonilookkia". Ja minkä takia Natalie näyttää tossa kuvassa noin järkyttävältä johtuu täysin kuvaajan huonosta mausta eikä Nataliesta itsestään. Sen myönnän täysin, että Natalie näyttää tossa kuvassa todella laihalta, mutta mikään totuus se ei kuitenkaan ole hänen nykyisestä kunnostaan. Saman kuvaus session muut kuvat puhukoon puolestani. Ne osoittavat myös sen, että kuvaajalla on sittenkin tyylitajua. Ja pistetään vielä tuoreen Glamourin kuvat vahvistamaan sitä tosiasiaa, että Natalie ei ole kuihtumassa olemattomiin.
Höpö höpö.. Natalie on noissa kuvissa just parhaimmillaan.. Päästy eroon siitä turskean pyöreästä imagosta mikä Garden Statessakin oli..
Olen samaa mieltä, nämä Blenderin "heroiini" kuvat ovat monta astetta paremmat kuin Glomourin nimensä mukaiset kuvat. Lou Reediä lainaten "...it's my life, it´s wife..."
Katsopas tarkemmin. Tummat hiukset kasvojen ympärillä 'laihduttavat' kasvoja kummasti. Ihan yhtä kuopalla ne posket ovat.