Tucker and Dale vs. Evil Hulvaton "kauhu"komedia kahdesta hyväsydämisestä hillbill kaveruksesta, joiden lomamatka mökille saa ikävän käänteen, kun lauma nuoria luulee heitä sarjamurhaajiksi. Mainio!
Todellakin aivan hulvattoman hieno tekele. Samaa mieltä tästä aivan liian vähälle huomiolle jääneestä elokuvasta.
Olen todella pahoillani x_jmt_x ja mahdollisesti muut! En todellakaan ajatellut loppuun kirjoitustani. Minulle banaania jos jollekin. Poistin kirjoitukseni mutta vahinko lienee jo aiheutettu, anteeksi todella!
Moro, sattuuhan näitä. Oma suhtautumiseni tageihin on aika liberaali, kyllä mun mielestä sarjan jakso on viikko esityksestä vapaata kirjoitettavaa ja leffa jonkin aikaa BD-julkaisun jälkeen. Eikä nettiaikana mitenkään enää välty spoilereilta kuitenkaan; joku toinen Captain America esimerkiksi spoilaantui jos avasi edes Facebookin (se meemi). Jos edes yritän välttää spoilereita, niin kierrän kaikki ketjut leffaan/sarjaan liittyen julkaisusta katsomiseen. Ehkä juuri siksi kiehahti, kun olin jotenkin onnistunut välttämään kaikki spoilerit tuosta sarjasta. Kunnioitan asiallista anteeksipyyntöäsi ja omasta puolestani pahoittelen täysin yli mennyttä räjähdystäni. Eikä tuossa onneksi mennyt #2 eikä #4 kaudet kuitenkaan.
Vince Gilligan sano että kaks viikkoa pätee spoilerisuoja. Sen jälkeen vapaata riistaa. Siis tää X-Filesin ja Breaking Badin luoja jäbä.
Khyl. Mutta kyllä Gilligankin siellä hääri kiitettävästi, vaikka ei ole sarjaa luonut: Gilligan's big break came when he joined the Fox television drama The X-Files. Gilligan was a fan of the show, and submitted a script to Fox which became the second season episode "Soft Light". He went on to write 29 more episodes, in addition to being co-executive producer of 44 episodes, executive producer of 40, co-producer of 24, and supervising producer of 20.
En tiedä onko jo mainittu, mutta tämä dokkari kosketti: http://www.imdb.com/title/tt2265179/?ref_=fn_al_tt_2
Captain America -elokuvien "spinoff"-minisarja Agent Carter löytyy Suomenkin Netflixistä, tosin viime yönä jenkeissä tullut päätösjakso vielä toistaiseksi puuttuu.
Ekan jakson katsoneena pitää todeta, että onpas erinomainen sarja! Juonikuvio lienee genrelle normaali, mutta verrattuna toiseen spin-off:n Ahents of Shield:n luokkaa kiinnostavampi ja parempi. Eikä kiitoksia mene yhtään pääosan esittäjän melkoisille "Mälkösille"... T: Vesku
The Imposter (2012) Ihminen... on se kummallinen otus kun sille päälle sattuu. Tuossa vuosi sitten tuli katsottua ja pistihän kyllä hieman wtf-moodia päälle. Tositapaukseen luotaava dokumentti.
Agent Carterille on omakin keskusteluketjunsa.. Voisihan sinnekin käydä laittelemassa kommentteja, kun näkyy olevan vielä kovin hiljaista.
Baban biilit: yksi omituisimpia elokuvia mitä nähnyt. Huumori puri kyllä! Kummallinen sekoitus skandinaavista ja venäläistä kielenkäyttöä.