Onkyo sanoi sopimuksen irti.

Keskustelu osiossa 'Yleistä' , aloittajana Mayhem, 05.01.2016.

  1. MovieFreak

    MovieFreak Käyttäjä

    Liittynyt:
    28.07.2003
    Viestejä:
    1 150
    Saadut tykkäykset:
    4
    Laitoin vahvarin tohon Onkyon lähettämään lootaan. Volumenappi ottaa kiinni laatikon reunaan, samoin kajariterminaalit. Kun pohjalla on ne kaksi "pehmustetta", kansi sopii juuri ja juuri ilman kiinni niitä kahta jotka pitäs laittaa siihen päälle. PIENI on tuo laatikko. :mad:
     
  2. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 773
    Saadut tykkäykset:
    492
    Jos mahdollista enää, otappa pari selvää valokuvaa todisteeksi, mikäli vahvistin mennessään tai palautuessaan on kärsinyt kuljetuksesta.
    Helpompi myöhemmin todentaa, että kenenkäs kontolle se virheellinen paketointi pitää vierittää...
    Kun vaurion tapahtuessa syy helposti vierittyy väärään suuntaan...

    T: Vesku

    Edittiä: Parhain olisi kai jos aikataulusi ja hermosi antaa myöten, lähettää Onkijalle reklamaatio liian pienestä paketista, jolloin oppivat ehkä jotain?
     
  3. MovieFreak

    MovieFreak Käyttäjä

    Liittynyt:
    28.07.2003
    Viestejä:
    1 150
    Saadut tykkäykset:
    4
    Joo laittelinpa postia. Katotaan kuinka nopeasti vastaavat, en itsekään ole kiirehtinyt asialla kun loota tuli mulle jo ennen joulua.

    En halua nimellistä korvausta hajonneesta vahvarista tai jotain uudempaa Onkyon mallia tohon tilalle koska merkin vahvareista ei enää huonekorjausta löydy. Joutuu vaan kärvistelemään "kaksikanavasetillä" (Kodi@Chromebox + pääte) vieläkin pidempään tän sählingin takia.
     
  4. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 773
    Saadut tykkäykset:
    492
    Saasta, pidellään peukkuja...

    T: Vesku
     
  5. Mayhem

    Mayhem Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.03.2000
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, olisi kannattanut ehkä niitä kuvia ottaa. Joku on hieman pidellyt pahoin tuota yksilöä.
    Ei mitään vakavaa, mutta silti..

    Hieman on kansipelti painunut, näkee kulmista. Ja pari naarmua, plus pari ritilän I -palkkia on noussut hieman ylöspäin.

    Koitan saada kuvat johonkin, ehdotuksia? Joku ilmainen palvelu.

    Aika huonosti ovat nuo vauriot havaittavissa, mutta käsi tuntee nuo kohoumat hyvin.

    ELI! Ottakaa niitä kuvia!


    -M-
     
  6. Mayhem

    Mayhem Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.03.2000
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
    Niinpä tietysti. Kai noi voi sinnekin tuupata.
    -M-
     
  7. Mayhem

    Mayhem Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.03.2000
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
  8. MovieFreak

    MovieFreak Käyttäjä

    Liittynyt:
    28.07.2003
    Viestejä:
    1 150
    Saadut tykkäykset:
    4
    Tulipahan täälläkin loota viimein takaisin korjattuna ja resetoituna. Aikamoinen rumba kytkeä piuhat ja sitten vielä palautella asetukset kohdilleen + kalibroida äänet - varsinkin kun soppaan lisätään kytkentöjen jälkeen ilmenneitä kosketushäiriöitä parissakin piuhassa. Ehkä yksi naarmu saatu aikaan huoltoreissulla, joten melko hellästi kohtelivat meikäläisen vahvaria.
     
  9. Mayhem

    Mayhem Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.03.2000
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sama. Odottaa vieläkin johtojen kytkemistä.. Ehkä sitten ensi viikolla. Teen vaan pieniä parannuksia tuohon "viihdekeskukseen" ja puuttuu muutamia osia (ja budjetti niiden hankkimiseen). Olen myös hieman harkinnut hankkia pieniä alumiini siiliä tuohon vahvistimen päälle.

    -M-
     
  10. hllbll

    hllbll Uusi jäsen

    Liittynyt:
    29.10.2010
    Viestejä:
    32
    Saadut tykkäykset:
    2
    Mulla on TX-NR3010 ollut ensi tiistaina seitsemän viikkoa huollossa. Toissaviikolla soittelin RLJ-palveluun notta mikä tilanne. Odottelevat yhteydenottoa Onkyolta, että mitä tehdään / miten korjataan. Tällä viikolla epäili saavansa vastauksen, mutta eivät nuo ainakaan soitelleet mitään. Laitoin äsken Onkyolle mailia, että mikä niillä on vastausaika jne. Kun ei kehtaa RLJ:llekään soitella turhanpäiten, varsinkaan kun eivät varmaankaan pysty asiaa sen enempää kiirehtimään. Eikä tässä kiire olekaan, mutta toisaalta, ei ne odottamallakaan korjaannu ja varmasti löytyy Onkyon teknikolta vastaus suoraan mitä on tehtävissä jos kysymys nenän eteen lyödään.

    Mutta takuu oli mullakin jo loppunut, lähes kolmivuotias laite oli ja on kyseessä, mutta takuuhuoltoon tuli lupa laittaa, kun kysyin suoraan Onkyon tuesta / asiakaspalvelusta. Saa nähä. Kunhan ei tule tuotevaihtoa mihinkään uudempaan mistä puuttuu Audyssey. 5010 vielä menettelis toki... :D