Kyllä nuo oikeita tarjouksia on nimestä huolimatta, viimevuonna oli myö apirillipäivän kampanja ja kyllä tilaukset tuli luvattuun hintaan. Edit: amazon.co.ok laittanut tapansa mukaan Playta alemmat hinnat noille tuotteille, tosin siellä tulee verot ja postit päälle mutta on kuitenkin varmaan paremmin pakattu. (Play tunkee isotkin boxit kuplamuovipussiin)
Tämä on mielestäni jo aika hyvä hinta: Ultimate Hammer Films Box Set (21 Discs) 39 eurolla. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/1111794/Ultimate-Hammer-Films-Box-Set/Product.html
Kappas, löytyi Play.comin valikoimista PES 2009 -kirja/opetus-DVD. 5,49 ilman postikuluja -> meni samantien tilaukseen
The Fly - Ultimate Collector's Edition (7 discs) http://www.play.com/DVD/DVD/4-/912322/The-Fly-Ultimate-Collector-Edition/Product.html?cur=258 19,49. Viisi kärpäsleffaa päheässä pakkauksessa.
Reservoir Dogs: Collector's Edition - Limited Petrol Can Packaging. http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/...on-Limited-Petrol-Can-Packaging/Product.html# 12,99. Muhkeilla extroilla ryyditetty BD-julkasu. Ja hintahan on aika :naminami:.
Tänään alkoi viiikon kestävä May Day Madness €10.49 Die Hard Quadrilogy (4 Discs) €11.99 Alien Quadrilogy Box Set (9 Discs) €10.49 Planet Of The Apes Collection Box Set (6 Discs) €10.49 The Forbidden Kingdom (Blu-ray) €10.49 X-Men - The Movie Trilogy (6 Discs) €5.49 The Day The Earth Stood Still (1951) 2 Discs Cinema Reserve versio €5.49 Predator 1 & 2 Myös TheHutissa May Madness mutta nuo taitaa olla vain vanhoja tarjouksia uudella nimellä.
Nyt aion käyttää enkunope-korttiani, ja mainita, että ainakin tuossa promografiikassa lukee, että "vain tämän viikonlopun".
Joo meni hieman sekaisin tuon TheHutin tarjouksen kanssa joka kestää viikon, hyvä että tuli korjattua. Näkyy The Day The Earth Stood Still (se parempi versio) kadoneen tuolta Playn tarjous sivuilta, jotain on myös tullut tilalle, €12.99 Alien ja Predator elokuvien 7dvd yhteis boxi ei tainnut ollut tuolla aiemmin.
Taas olisi vapaapäivien kunniaksi erikoistarjouksia Playssa, Eureka, Airfolwf, A-Team ja Equalizer 1. kaudet sekä Psycho Collection €7.99/kpl Konna ja koukku trilogia €5.49
Pistin samantien tilaukseen (vaikka olikin 'out of stock' tilassa). Kiitos tiedosta (säästyi pitkä penni, kun oli jo valmiina vetämämässä tilaus Amazon.co.uk:sta, jonka sitten peruin)! :thumbsup:
Uskaltaisikohan tuota tilata playsta, kuitenkin tulee jossain paperipussissa toimitettuna ja kotelo ihan lommoilla/naarmuuntuneena. :OI
Olen varmaan tähän mennessä ollut viitisen vuotta Play.comin asiakas, ja vaikka heidän nykyisten hintojensa takia paikka ei ole enää ensisijainen ostoliikkeeni, niin koskaan en ole saanut heiltä lommoilla/naarmuuntuneena olevaa tilausta. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö niin voisi käydä, mutta itse koen riskit vielä kohtuullisen pieninä.
Onneksi olkoon! Mulla on tasan 2 tilausta tuolta, molemmilla kerroilla kotelot rikki (tavallinen Bluray-kansi sekä Reservoir Dogs-peltiloota lommoilla). Vältän tilaamista :weep:
On tosiaan hyvä tuuri ollut sitten, itse olen myös tilaillut monta vuotta tavaraa tuolta, mutta lähes poikkeuksetta on aina tuotteet ottaneet kiitettävästi osumaa. Nykyään en ole tuolta tilannut mitään muita kuin peruskotelolla varustettuja julkaisuja, koska kaikki boksit tulevat lähes varmasti kulmat rullalla ja pellit lommoilla. Jottei mene täysin off-topic, niin Monty Python's Flying Circus: Complete Series 22.49 lähtee halvalla rikkinäisellä boksilla.