Mun ensimmäinen tilaus Playstä Sammon Electronilla on ainaki näyttänyt onnistuneen. Network R2 status on posted :thumbsup:
Mikähän tuossa on vikana? Tilasin 5.12 Waterworld dvd:n ,mutta en siirtänyt Sammon tilille rahaa koska löysin tuon kaupasta samana päivänä, jolloin tuo alkoi valittaa Card Declined. Ja nyt kun painaa että peruuta tilaus, niin tulee ilmoitus, että ei voi peruuttaa. Jos painan "uudelleentilaa" nappia menee tuote suoraan processing tilaan josta sitä ei pysty peruuttamaan ja kohta tulee Card Declined ilmoitus, ja silmutta alkaa alusta. Warning! Sisältää virheitä, ja ei tuota varmaan kukaan edes ymmärrä mistä on kysymys.
Ei vieläkään muutosta tilanteeseen minulla. Kyllä niille raha kelpaa,mutta ei se lähettäminen.. Pitää vuoden vaihteen jälkeen alkaa ottamaan contactia jos ei ala tapahtumaan mitään..
Kannattaa myös sekin muistaa että iso kasa ennen joulua tilattuja settejä odottaa lähetysvuoroaan ja palautuksiakin varmaan tulee, joten ruuhkaista on
Outo homma. Network DVD lähti 27. päivä mutta tänään tuli tämmönen status "Not Received on 30/12/2004". Mitähän tuo tarkottaa?
Tuntuu huonontuneen playssä asiakaspalvelu kun melkein 2kk sitten tilattu paketti ei ole vieläkään tullut ja olen ottanu varmaan kymmenkunta kertaa eri sähköposti osotteisiin yhteyttä asiasta van eipä ole tullut vielä vastausta :OI
Sama homma rahikaisella, kuten jo aikaisemmassa postissa valitinkin. Asia ratkesi yhdellä soitolla -> pari minuuttia ja paketti lähti uudelleenkäsittelyyn ja on nyt matkalla. Edit: juhuu! Satanen rikki :king:. Vapise Samppa .
Taitaa olla aika pahat jouluruuhkat edelleen Playlla kun minunkaan pakettini ei ole tullut vaikka on ollut matkalla jo kuutisen päivää. Yleensä ovat tulleet kolmessa, korkeintaan neljässä päivässä perille.
Mitä tämä Switch / Solo kohtaan pitää laittaa? Katsoin Nordean Visa Electronia ja ajattelin laittaa sen numero sarja joka on good thru jälkeen, eli en kuitenkaan sitä good thrun kuukautta tai vuotta vaan sen jälkeen tulevaa kolmen numeron sarjaa.
Laitetaan nyt kaiken tämän negan keskelle, että omat tilaukset on tullut myös viime aikoina n. viikossa, tosin pahimpaan jouluruuhkaan en tilannutkaan mitään.
Juu kyllähän ne sieltä tulee niin nopeasti vain kun posti tuo. Suomen posti taitaa vaan olla aika hitaalla päällä nyt joulun aikoihin. Esim. maksikirjeen perille saapuminen kesti 3 päivää, yleensä ne ovat perillä jo heti seuraavana päivänä. Playsta tilailin viimeksi 22.12., ja silloin tilaus oli jo postitettu alle tunti tilauksen tekemisen jälkeen. Eipähän vaan vielä ole tullut perille asti =(
Itse tilasin 21.12 pari leffaa eikä täälläkään päin ole kuulunut, tiistaina voi vasta lähettää postia sinnepäin ku 14 päivää on kulunut..
Voi mahdoton kun olette hätäisiä, ei millään pahalla. Toki Play on yleensä nopea, mutta kun ottaa huomioon monien muiden liikkeiden yllättävän usein jopa kuukausia kestävän toimitusajan, niin kyllä minä Playnkin kohdalla malttaisin nyt hieman pidempään odotella... Ainakin tammikuun loppuun Jambon tapauksessa.
14 päivää on raja playlla jolloin voi lähettää ilmoitukset puuttuvasta tilauksesta, viimeksi kun lähentin ilmoituksen (14 päivää kulunut) niin lähettivät heti uuden tilalle ja sanoivat, että jos kyseiseinen leffa vielä tulee joskus niin lähetä takas...en oo tammikuun loppuun odottelemassa