tilasin "3 leffaa £18 puntaa" alesta £5:n voucheria käyttäen ja nyt on kaksi kolmesta lähetetty ja toisen hinnaksi merkattuna £1 eli minulla ainakin voucheri toimii
Voucheri toimi ja tilaus on jo postissa. Hienoa etteivät olleet niin tarkkoja noiden sääntöjen kanssa! Vaikka kalliiksihan tämä taas tuli, kun oli pakko jotain tilata.
Tänään laitoin Old Boy 2-disc spessun tilaukseen ja nyt status "lähetetty". Ja tietenkin -5£ hinnalla eli hinnaksi jäi 2.99£.
Oma tilaukseni oli merkitty lähetetyksi, joten viisaana miehenä laitoin heti toista perään. Nyt näkee sitten sen että voiko noita koodeja käyttää useamman kuin yksi per asiakas. Tiedän tiedän, ahnehan minä olen...
Itselläni lukee edelleen Processing, mikäköhän siellä kestää? Pitää huomenna katsoa muuttua tilanne:OI
Kehukaa nyt vielä lisää te jotka tilasitte useamman kuin yhden niin me jotka jäätiin kokonaan ilman kerrotaan Playlle ja ne veloittaa teiltä vitoset lisää!
Jeps, nyt näyttäs että tilaus lähti matkaan. Your order for World Of Warcraft (PC) has been posted. 19,99£ Ja kyllä mulle ainakin yksi voucher riitti. Eipä tuo paljon auta, pikkasen antaa alennusta.
Hmm...etkö tiennyt, että on tyhmää maksaa liikaa. Murder One - Season 1 - 12.99 £ - Status: POSTED! :thumbsup:
Kiitoksia tiedoista. Näytää lupaavasti siltä, että paketit todellakin lähtevät matkaan. Pitänee sitten itsekkin tehdä tilaus, kunhan vaan saan päätettyä, että mikä tv-boksi lähtee mukaan. Lopulta päädyin Quantum Leapin ekaan kauteen hurjaan 10.95£ hintaan
Juu miekin käytin eilen oman voucherini ja näytti toimivan ok. Pari tuntia myöhemmin se oli jo packing tilassa, no nyt aamulla kävin tarkastamassa niin tila onkin processing. Jos kortti on jo kerran kelvannut miten se voi tulla takaisin processing tilaan? Täytyy nyt seurata tarkemmin miten tässä käy.. Edit: Tuli ilmoitus että on lähtenyt
Itselläni taisi eilen olla järjestyksessä Order Placed, Packing, Processing ja Posted. Kannattaa malttaa ja odottaa kyllä ne sen lähettää. Itselläni on tuo Nordean Visa Electron kortti. Kaverin kautta piti tilata keväällä tuo Led Zeppelinin dvd koska ei toiminut verkkokäyttö, no kävin sitten myöhemmin laittamassa asetuksista verkkopankissa verkkokäytön päälle ja varmistin asian vielä käymällä Nordean konttorissa. Ja nyt toimii hienosti.:thumbsup:
En nyt jaksa kahlata montaa sivua läpi, joten voisiko joku ystävällinen sielu kertoa, miten noita vouchereita saa, vai jaetaanko niitä, vai mikä tässä nyt on menininki?
Ei enään mistään. oli ns. jonkin sortin kilpailu playn sivuilla. EDIT: Eli Timesin ja Playn yhteinen "kilpailu" jossa käyttäjien piti kerätä viiden päivän ajan Timesistä koodeja ja syöttää ne sitten Playn sivuille, ja näin 75000:lle käyttäjälle jaettiin vouchereita. EDIT2: Ja The nightmare before christmasille tuli hintaa £1.99 tuon alennuksen jälkeen ja oli jo posted tilassa.
Eipähän taida Play jaksaa perua mitään tilauksia. Collateral 2-disc SE lähti postikustin matkaan 2.99£ hinnalla.