Nyt on lähtenyt tilauksen molemmat leffat Suomea kohti, joten kyllä voucherit tuntuvat varmasti toimivan.
Asiasta toiseen. Missä esim. Playsta palautetut rahat näkyvät? Näkyykö ne sitten luottokunnan laskussa, vähennyksinä? Vai miten se menee?
Ugh Onko kenelläkään tietoa, onko Absolutely Fabulous boksissa suomie subeja? Vois vaan käyttää siihen voucherin, kun on vielä muutenkin niin halpa. dvdcompare ei ainakaan myönnä, että siinä olis suomi subit. Mutta jos jollain on ensikäden tietoa
Se on harmi. Ei taida olla missään bbc julkaisemassa boksissa suomi subeja. Ei ainakaan Järvissä tai Fizz ratkaisee ole. Nuo kun vielä sais niin halvalla playsta tai muulta briteistä. Hinta tuplaantu kun ne tulee Suomeen myyntiin
Tomihan tuo voucheri ihan hyvin. Titanic: Definitive Collector's Edition (4 Discs) lähti hintaan £10.99. Ei muutes kukaan tiedä tuohon vastausta:
Suuret kiitokset sille henkilölle, joka on lähettänyt mailiini 5£:n voucherin! Oli mukava huomata raskaan työpäivän jälkeen, että mailiini oli tullut vaihteeksi vähän mukavampaakin postia. Ken tunnustaa pelastaneensa päiväni?
Kuinkas nopeasti keskimäärin nuo tilaukset saapuvat Play.com:ista? Vaikka lupasivat tuolle tilaamalleni pelille toimitusajaksi 3-5 päivää, kestääkö Suomeen tulo yhtään pitempään?
Eivät nuo toimitusajat taida täysin playn käsissä olla. Jos postittavat tilauksen ripeästi, saapuu se useimmiten viikossa. Itselläni on kuitenkin mennyt monesti paljon kauemminkin. Kansainvälinen posti on ajoittain aika arvaamaton.
Play on ainakin minun tilaukseni aina postittanut viimeistään seuraavana päivänä. Tämän jälkeen paketin kohtalo on sitten postin käsissä. 5-7 arkipäivää on minun kohdallani pakettien saapuminen kestänyt.
Eka tilaus olis Playstä edessä ja pari asiaa mietityttää... Eli sieltä tilattaessa on ilmeisesti se 45 euron tulliraja (?), niin jos tilaan esim. 5 10 euron leffaa niin ne pakataan ilmeisesti yhteen pakettiin, jolloin tullimaksu menee? Entä tuo tavaroiden perilletulo ehjänä? Tätä threadia lukiessa sai sellasen käsityksen että suurinpiirtein jokainen tilaus tulee paskassa kunnossa perille. Korjatkaa toki jos oon väärässä
Levyt pakataan erikseen, eli jokainen levy tulee omassa paketissaan, eli tulli vaara ei ole. Itselleni on kaikki levyt tulleet hyvässä kunnossa
Kyllähän playstä postitetut, pehmustettuun pussiin pakatut digipack/pahvikotelot ovat ikävänkin usein ottaneet osumaa enemmän tai vähemmän. Itse olen kyllä todella tarkka tämän suhteen. Jotenkin aina kyseisestä paikasta tilatessa hieman jännittää.
Ei tuolla playssa asioideissa taida muutenkaan tarvita sitä tullia niin paljoa pelätä. Moniko plazalainen yleensäkään on joutunut playsta tilatuista jutuista maksamaan tullia? En muista moisesta tapauksesta ikinä kuulleeni edes(en jaksa nyt hakemalla alkaa hakea onko moisia tapauksia).