Eihän niistä toki tulleja joudu maksamaan, mutta alveja saattaa joutua. Itse jouduin maksamaan alvit kun tilasin pari vuotta sitten X-Filesin ysikauden.
Lähettelevät näköjään vähän miten sattuu noita vouchereita, sillä tänään pätkähti omaankin postilootaan 5£ alekoodi :king: Vähän viiveellä siis tuli, mutta tulipahan kuitenkin. Muidenkin ensi alkuun ilman jääneiden kannattaa tarkistaa sähköposti mahdollisten mukavien yllätysten toivossa. Tässähän ne meikäläisen joululahjat sitten taisi ollakin.
Toivottavasti kenellekään ei kuitenkaan käy niin, että kyseinen voucheri on jo vanhentunut sähköpostilaatikkoon tipahtaessaan. Viimeinen käyttöpäivähän oli 30.11? Siinäpä vasta joululahja olisikin!
Jep, sieltähän se pärähti. :king: MUTTA "You have until the 2nd December 2005 to take advantage of your discount!" Hurry up and buy! Gimme money!
Congratulations you are one of the lucky ones who entered the Daily Mirror promotion to win a £5 voucher! You have until the 2nd December 2005 to take advantage of your discount! Olin jo heittänyt toivon mutta kuinkas kävikään
Heh ensimmäinen -5£ leffa tuli tänään laatikkoon, toinen on tulossa ja nyt tuli kolmas koodi. Älkää syyttäköö ahneeksi. Yksi koodi/leffa meni faijalle, yksi omaan leffaan ja kolmas broidille.
Mistä osoitteesta ja millä otsikolla nämä voucherit tulee? Mulle ei tullut tällä toisellakaan kierroksella, oliskohan spämmisuoja syönyt, jos lokeista löytyisi vinkki olenko todella vain näin huono-onninen
Tulipa muuten verrattua Blah!:ia ja Play:tä boksien paketoinnissa koska molemmista tuli tilattua Godfather boksi. Blah!:n boksi oli tiiviisti pakattu, eikä ollut vaurioitunut lainkaan, mutta Play oli boksin pakannut aivan liian isoon pakettiin väljästi kuplamuoveihin ja hieman tuli kulma rutussa perille. Pieni miinus siitä, muuten kyllä toimii vieläkin kuin kello.
OT: Onko muuten tämä Blah!:n versio sama kuin Play:ssä myytävä eli sisältääkö suomisubit? Hintahan oli jotain 4 e halvempi.
Ainakin nämä minulle tulleet ovat samanlaiset Amaray-versiot eli kyllä suomi-tekstit on blahin tuotteessakin.
Tänään tipahti laatikkoon Titanic (4DVD), "alennettuun" 10,99£ hintaan. Kuplapussissa tuli, ihme ja kumma, nurkat ehjänä!
Onkohan joku tilannut The Lethal Weapon Collectionin play.comista? Mahdolliset suomisubit kiinnostaisivat http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=681368&p=50&g=65&pa=genso