Tuskinpa noilla kahdela mitään väliä on. Tarkista, että koodi on kirjoitettu yhteen vielä ja kaikki numerot oikein.
Siis onko sulla tossa address kentässä myös oma nimi? Laita siihen pelkkä osoite, postinumero ja -paikka ja maa. Muuten näyttäisi olevan kunnossa.
Nojoo, kokeilin noita neuvoja, mutta ei vaan onnistu. Tiä sitten jos Nordealla ja Visa Electronilla on taas joku häiriö menossa....
Nordean kortti käytössa ja hyvin toimii, eli vika on nyt jossain muualla. Ja taidanpa yhtyä I-manin kysymykseen: Verkkomaksaminen
Juu siis on kortti aktivoitu Verkkokäyttöön ja toimii esim. ChoicesUK:ssa, mutta en siis saa toimimaan sitä Playssä. Tällä tietoa saan sen dvdn toisesta verkkokaupasta, Dvd.co.uk, tosin 2£ kalliimpana.... Mutta tuokaan ei ole varma, sillä order status näyttäs olevan Cancelled, mutta kun lähetin sinne mailia niin vastaus oli että tuote olisi tänään postitettu. Tuli vähä OT:tä, sori
Miten tämä paskanjauhanta liittyy Playhin liikkeenä? Plazalla on kyllä threadi nimeltä Minkä DVD-leffan ostit viimeksi, jonne voi avautua ostoistaan.
Ei mitenkään... ajattelin vain vaihteen vuoksi kirjoittaa jotain josta mua voi ihan järjellisistäkin syistä kritisoida Ei vaan olin katsovinani, että muutamat tyypit olivat tähän ketjuun kirjoittaneet ostoistaan, ja päätin matkia. Mutta kyllähän tämä ketju käsittelee Playtä kauppapaikkana. My bad!
Tilaamani yhdeksän X-Files tuotantokautta tulivat ja turhaa pelkäsin eli kaikki boxit olivat päällisin puolin moitteettomassa kunnossa. :king: Ainut mikä vähän ottaa päähän on se että kausissa 1-4 on 7 levyä ja viimeinen levy on pakattu mukana tulevan vihkon takalehteen ja lopputuloksen voi arvata.. :OI no onneksi ei mitään pahempaa ja kaikki levyt toimivat mutta muutamia naarmuja on tullut noihin seitsemänsiin levyihin..
Jostain syystä en enää pysty maksamaan Nordean Visa Electronilla Play.com -tilauksia. Saan "Unable to take payment" -sähköpostiviestin joka pyytää päivittämään luottokorttitietoja, mutta sen tehtyäni viesti tulee uudestaan parin tunnin päästä. Olen joutunut tästä syystä tilaamaan useita tuotteita muualta, ja aiemmin tämä on toiminut minullakin (ja kortti toimii muualla vikisemättä).
Jep. Oli mennä hermot kyllä, sillä niihin oli sössitty vielä joku pieni liimaus niin uskomattomalta kuin kuulostaakin. Siis itsellä ainakin 3. ja 4. kaudet olivat lukupuolelta jossain hintalappu-tyyppisessä liimauksessa kevyesti kiinni. Kyseessä siis takakannessa kiinni olleet extras-levyt. Pitänee jotain tököttiä ostaa jotta uskaltaa levyjä soittimessa käyttää. Onneksi vain muutamassa kaudessa oli moista järjettömyyttä sovellettu. Play on kyllä nyt luottokortin hankkimisen jälkeen osoittautunut melko kultakaivokseksi. Henkilökohtainen toimitusennätys on se, kun perjantai-iltana tilasin, niin tiistaina aamulla kolahti paketti luukusta. Royal mail tai mikä lienee taitaa pelittää lauantaisinkin varsin rivakkaa tahtia.
Sama ongelma. Tämä sen jälkeen kun vanhan kortin tilalle tuli uusi. Luulin ensin että johtui siitä, että olin unohtanut vaihtaa vanhan expiry daten uuteen mutta valittaa silti samaa. Vituttaa nyt vietävästi kun Matrix / Matrix Revisited Twin-Pack on £6.99. CDWOW!:ssa toimii uusikin kortti.
Onko Phoenix, Shmn tai muut Nordean kortilliset saaneet Playn toimimaan? Itselläni valittaa edelleen "Unable to take paymentia". Sähkopostiakin on laitettu sekä Playlle ja Nordealle että missä vika. Kummastakaan ei ole vastattu. Rupeaa kärsivällisyys loppumaan pikkuhiljaa.
Oletko aktivoinut Nordean korttisi nettimaksua varten. Nuo Nordeat sun muut electronit (pl. Sampo) kun eivät tunnu oikein innokkaasti netissä ilman tuota toimivan. Tuon pystyy ilmeisesti tekemään netissä ilman kummempia konttorivierailuja, joku paremmin tietävä voi kertoa tarkemmin.
Nyt tuli Nordealta vastaus. Pitkä litania, joka voidaan lyhentää näin: kortti ei toimi kaupoissa jotka eivät ole VFV ja oletko ottanut kortin verkkokäyttöön. Onko Nordea siis näin yhtäkkiä muuttanu tapojaan? Koska Playhan ei ole VFV. Nyt kyllä rupesi kunnolla vituttamaan. Tähän sitten taisi loppua meikäläisen tilailut.
Verified by Visa? Ei Play ole sitä koskaan ollutkaan eikä Nordean kortti ole sitä ennenkään vaatinut. Valitettavasti asiakaspalveluhenkilöillä ei useinkaan ole todellista tietoa näistä asioista. Sen näkee helposti jo kun kysyy tiskillä jotain vähänkin päivittäisistä asioista poikkeavaa.
Jep, sama täällä. Eilen tein tilauksen ilman mitään hankaluuksia. Tosin eihän hankaluudet tuossa tilausvaiheessa vielä ilmestykään, joten palaan tähän viestiin kun Packing -tila muuttuu.