Jep, samaa ihmettelin itse. Nyt kyllä ottaa päähän jos porukka alkaa saamaan noita paketteja.. Itsehän olin yhtä nappia vaille tilaamassa joitakin tuotteita, mutten jaksanut sitten, kun ajattelin "eihän ne niitä lähetä kuitenkaan."
Nyt meni myös Ds lite (se 4,49 maksanut) prosessing-tilan kautta Posted: 02/10/2006-tilaan Edit: Ja tänään tuli jo Prisoner perille Play:lle iso :king:
mikä vitun roti? Luulisi vähemmän persnettoa tulevan jos vain ne mun pelit olisi lähettänyt eikä päälle 150 euron laitetta? Kyllä, olen kateellinen!
Ei perseensuti sentään! Nasse-setä on nyt hyvin hyvin vihainen. Ja kuten kaima totesi, olen kateellinen.
Tänään tuli myös tuo Lois And Clark -boxi. Tosin sillä oli hintaa huimat kolme euroa enemmän kuin noilla teidän muiden tuotteilla, eli 7,49. Harmi kun ei tullut tilattua mitään muuta..
Aika törkeetä! Itse tilasin seitsemän tuotetta ja joissakin oli ihan järkevä hinta (ainakin noihin verrattuna) enkä saanut yhtäkään. Eräs kaverini joka tilasi Preyn XO:lle 2,49 eurolla lukee statuksena posted mutta hän ei ole tietääkseni saanut sitä vielä. Lähetin s.postia playlle ja kysyin miksi jotkut saivat tilauksensa ja jotkut eivät saaneet.
se onkin ihka aitoa suomalaista kateutta, ja mielestäni "huonon häviäjän" merkki ja taustalla (monesti) piilee pieni piru joka toivoo että jos ei minule niin ei sitten muillekaan.. jos ne vaikka huomaisivat ja peruisivat muiltakin .. jos..
Tosiaankin, kyse on tyyppillisestä suomalais-ryssäläisestä kateudesta. Jos joku saa jotain, niin häneltä pois.
Playllä ei tunneta tätä hienoa periaatetta koska ovat brittejä. Muutoin eivät olisi lähettäneet tavaraa kenellekään täällä. Suomalainen on valmis vaikka köyhtymään mikäli muut köyhtyvät enemmän. :hitme:
Joopa joo eivät sittenkään lähettäneet Ds liteä: ja tila on muuttunut muotoon Not Received: 05/10/2006 oltuaan siis jo maanantaista asti posted -kohdassa. Aika kummallista etteivät sitten estä konsolien tilausta muualta (vai keksivätkö tekosyyn perua virhehintainen tuote?) No jäihän sekoilusta kuitenkin käteen prisoner, joten eipä tässä nyt kovin pettynyt voi olla. Play kuitenkin pientä miinusta vitkuttelusta