Meinasin tilata pari leffaa, mutta Checkout -vaiheessa kaikkien kohdalla lukee "This item can only be delivered to a UK address." Luulin, ettei DVD-elokuvissa olisi mitään tällaisia rajoituksia? EDIT: Tais korjaantua ku vaihdoin euroiksi. Täytyy olla skarpimpi. EDIT 2: Eipä hyväksynyt korttiani. Piti tilata kaverin kautta.
Hjermo alkaa nyppiä tän Play.comin kanssa. Yhtenään tulee tavaraa huonokuntoisena, eikä syynä ole posti. Olen tästä firmasta vuosien varrella tilaillut yhtensä viitisen sataa artikkelia ja tästä kokemuksesta sanoisin että keskimäärin noin joka neljäs tavara on jollain tavalla viallinen tai väärä. Silti vaan aina tilaan kun hinnat ovat niin kohdallaan... Nyt tämä viimeisin, 5 artikkelia joista: 2 x peli: sinetöimätön ja levy naarmuilla eli kunto kuin käytetty. 1 x cd: kotelo murskana, siis aivan sirpaleina ja tietysti taustapahvi sen mukaisessa kunnossa. Kirjekuoressa ei ollut sirpaleen sirpaletta joten tämä(kin) oli tuhottu jo pakatessa ja silti vaan tulemaan Ei ole todellakan ensimmäinen kerta kun tätä sattuu... noin joka toisessa lähetyksessä ja keskimäärin varmaan joka neljäs tavara on tavalla tai toisella jotenkin kämmätty/rikki! :OI No sanottakoon firman eduksi että yleensä ovat hoitaneet reklamaatiot ihan OK kunhan muistaa parin viikon välein penätä rahojaan takaisin. Täytyy vaan muistaa ottaa itselle kopiot KAIKESTA paperiaineistosta ja varsinkin postituskuiteistä (tämä on yllättävän vaikeaa muistaa!!!!). Eikä tietenkään lähetä mitään muuta kuin kirjattuna. Onko CD-WOW yhtään parempi, en enää viitsisi seurata tätä surkeutta kun yhtenään lähettävät tavaraa joka on käytetyssä kunnossa ja aivan surutta postittavat kamaa minkä ovat itse siellä pakkaamossa runnoneet pilalle :sick:
On kyllä erikoisen huono onni ollut. Itse olen tilannut Playltä (ilmeisesti) 110 kertaa, eikä minulla ole mitään huonoa sanottavaa. Toki silloin tällöin on tullut vaurioitunut tuote, mutta olen laittanut vauriot kuljetuksen piikkiin. Joka kerta tavara on myös korvattu ilman ongelmia. Muutaman kerran tuotetta ei ole näkynyt, mutta aina on laitettu mukisematta uusi tuote tulemaan. Sä taidat kerätä minun kiintiön huonosta onnesta.
Itse tykkään Wowista enemmän. Tavara tulee nopeammin ja halvemmat hinnat. Kunnosta paha sanoa, viimeksi kun tilasin Wowista oli cd:ssä muutama halkeama, mutta siitä voi syyttää postia. Testaa edes Wowia, et tule pettymään.
Täytyypä sitten kokeilla tuota WOWia jatkossa. Näitä sinetöimättömiä pelipaketteja tulee varsinkin tarjoustavarassa ihan yhtenään.. (ilmeisesti myyvät asiakaspalautuksia tjsp jotka ovat "riittävän" hyvässä kunnossa??!?!) Tämä CD tapaus oli kyllä viimeinen pisara. Kotelo murskana, sirpaleet ravisteltu jonnekin pakkaamon lattialle ja eikun pakettia postiin. Tavallisin reaktioni on ollut myydä pikkuvikaiset tuotteet (voitolla ) huuto.netissä mutta nyt meni kuppi nurin kun jäi nämä synttärilahjat sitten antamatta. Rasittaa myös playn reklamaatiopuolen totaalinen kasvottomuus. Kaikki vastaukset ovat konevastauksia eikä mitään tunnu tapahtuvan ilman muistuttelua ja erikseen omien oikeuksien penäämistä. Playn saitti on vaan kivempi käyttää kuin WOW ja tietyt tarjoukset, varsinkin pelituotteissa ovat lyömättömiä. Tämäkin 3 Xboxpeliä á 7,50 eur kotiinkannettuna oli ihan ihq mutta kun niistä oli hyväksyttävässä kunnossa vain yksi (eivät siis olleet irrallaan kotelossa vaan ihan rehellisesti naarmuisina lähetettyjä avattuja pelejä)
Joo Playn sivut on kyllä mukavemmat. Wowilla myös ärsyttää aina näppäillä se kortinnumero joka tilauksessa.
No eli siis Play:lla ei ole oikeutta vaihtaa tuotetta vaan ainoastaan hyvittää sen hinnan jne. T-paidan palautus pisti mietityttämään koska paketti oli avattu, ja se pussi revennyt . No menoksi vaan, ja eilen oli tullut s-postia, että paketti saapunut perille ja t-paidan hinta sekä postikulut on hyvitetty tililleni
Onko kokemuksia Play.comin uudesta Playtrade-systeemistä? Playlla on siis yhteistyötä toisten kauppojen kanssa, mutta niiden tuotteita voi tilata Playn kautta ja Playn tunnuksilla. Itse olen tilannut yhden kirjan, paljon positiivista palautetta saaneelta kauppiaalta, ja homma toimi hyvin. Amerikasta tilattuna sama kirja olisi tullut hitaammin ja ei oleellisesti halvemmalla. Teoksesta ei siis oltu otettu brittipainosta. Dvd-puolella näyttää olevan ainakin yksi kauppias, joka tarjoaa poikkeuksellisen edullisia hintoja ja jolla ei ole lainkaan tai juuri lainkaan palautteita, joten tiedä sitten niistä. Kuulisin mieluusti juuri dvd-kokemuksista, varsinkin käytettyjen. Koska Playssa edelleen silloin tällöin toimii kuulemma Visa Electron, luottokortittomat voivat näin tilata amerikkalaisia levyjä ja kirjoja. Hinnat ovat kilpailukykyisiä ainakin suomalaisiin postimyyntiliikkeisiin verrattuna ja Criterioniakin löytyy. Tosin hinnat vaihtelevat hyvin paljon.
Importcds-myyjältä (yhtiöltä) on ostettu yksi DVD tuon kautta. Luotettavasti ja nopeasti tuli Kaliforniasta. Toimituksessa meni noin viikko.
Hep. Listaan jälleen yksi vastaava lisää. Peli siis saapui taas sinetöimättömänä ja naarmuisena (ei irrallaan boxissa) joten taas ovat laittaneet käytettyä tavaraa tulemaan. Vielä muutama tavara on postin kuljetuksessa.... päivitän tietoa tänne kunhan nuokin saapuvat ja laitan jonninlaisen yhteenvedon. Nyt ei naurata enää yhtään. Varoituksena potentiaalisille asiakkaille: tämänhetkinen 3 games for 15£ tarjous on siis suurelta osin uudelleen myytäviä asiakaspalautuksia (tjsp) eli pelit ovat sinetöimättömiä ja valmiiksi jo vaihtelevan törkeästi naarmuilla. Ts. myyvät käytettyä tavaraa.
Jos hinta ylittää 45€ niin paketin pitäisi mennä tulliin. Siis kun minä tilasin n. 83€ ja n. 160€ DVD -boxit niin kumpikaan ei jäänyt tulliin. Miten se tullimaksu tapahtuu eli pitäisikö PLAYn ottaa verot vasta kun paketti on Suomessa tai ottaako se sen heti kun tekee tilauksen? Toivottovasti se ei ota enää niitä kun olen jo hakenut paketit. Taisin säästää noin 50-60€
Täh? Ei Play ota mitään tullimaksuja. Tullimaksut maksetaan tulliin. Suomeen. Jos paketti sinne joutuu.
Luulin, että jos PLAYstä tilaa niin paketti menee aina tulliin jos hinta on suurempi kuin 45. Tarvii tilata vielä lisää suurempia ostoksia ennen joulua, koska nyt on varmaankin pienempi mahdollisuus pakettien joutuminen tulliin.
Moi, Onko jollakulla muulla ollut ongelmia playn playusa saitin reklamaatioiden kanssa? Näyttäisi vähän siltä, että heillä on hieman erilaiset reklamointimenetelmät käytössään. www.play.com:n sivuilta, my accountista voi tehdä reklamaation, esim. jos tuote ei ole saapunut suoraan tilaustiedoista, mutta playusa:n sivuilla kehoitetaan edelleen lähettämään meiliä info@play.com osoitteeseen. Tuolta saa vain vastausviestinä seuraavaa: ****THIS MAILBOX IS UNATTENDED***** Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk ****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL**** Sain kuitenkin vastauksen tuosta osoitteesta, ja oheisen neuvon: "As it has been 14 days since we posted this to you we will now have to consider it lost in the post. We will replace this for you, however if this is not a suitable option we will be happy to refund you. Please contact us via the HelpDesk area of the website with your preferred outcome including which title you are referring to so that we can resolve this issue for you. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this may have caused you and thank you for your patience and valued custom. Kind Regards Play" Tuosta on nyt kulunut kolmatta viikkoa, eikä jatkokyselyihin ole tullut minkäänlaista kommenttia. Lauantaina 3.12. ovat lähettäneet uuden paketin. Toivottavasti tällä kerralla tulee perillekin. Näyttäisi muillakin olevan ongelmia toimitusten kanssa. Tilanne 11.12.2006: Ilmoitus sapuneesta paketista tuli postissa, joten tällä kertaa tuo lähetys näyttäisi tulleen perille saakka. Vielä kun pääsee illalla varmistamaan, että lähettivät oikean tuotteen...
Kaksi 20/11 postitettua pakettia seilaa jossain, vaikka 6 päivää myöhemmin lähetty saapui jo eilen perille. Ikävä homma, sillä ovat molemmat suht arvokkaita (42 euroa) ja sen lisäksi kavereille tilattuja. Onko muilla viivästyksiä Playn lähetysten suhteen?
Oma pelini lähti liikenteeseen jo 10. päivä. Eipä ole vielä näkynyt, joten pistivät 30. päivä uuden, jos se vaikka tulisi perille asti. Lisäksi edellinen tilaus playusasta viipyi maailmalla yli 14 päivää.
Eipä onnistu ainakaan electronilla, itselläni parin virheviestin jälkeen laittoivat tilin jäihin ja nyt pitäisi johonkin asiakaspalveluun soitella 72h kuluessa. Ei kiitos :OI
Itselläni on alkanut Nordean Visa Electron pelata silloin tällöin. Sunnuntaina kun laittaa tilauksen, niin melkein heti tulee "ei toimi"-viesti, mutta torstaina jostain syystä dvd-levy onkin postissa. Näin on käynyt jo kahdesti marras-joulukuussa. Eli kannattaa odottaa. Toisaalta muutaman kerran näin ei ole käynyt eli mitään ei ole tullut, tosin syynä saattoi olla se että kävin välillä kirjautumassa Playhyn tai että toista tilaamaani tuotetta ei ollut heti saatavissa. Mutta yrittäkää viiden päivän odottamistemppua ennen kuin soittelette. Tilannetta voi seurata pankkitililtä.