Korkeat hinnat - tavara ei liiku. Ehkäpä siellä haluavat pitää lomaa juuri nyt kiireisen joulusesongin jälkeen. Toivotaan, että hinnat palautuvat, mutta ei niin että niitä olisi "tarkastettu" ylöspäin.
Tilasin Entouragen kaudet 1 ja 2: Dear XXXX Thank you for your recent order. Unfortunately we experienced pricing difficulties over the weekend which resulted in your order being priced incorrectly. This issue has now been resolved and pricing has reverted to the correct levels. As a result of this, we are unable to supply the item to you at the incorrectly advertised price. Please accept our apologies for any disappointment or inconvenience caused. Should you still wish to purchase this item please visit our website and re-order at the correct price. Once again, please accept our sincere apologies for the above and please do not hesitate to contact us should you require any further assistance. Kind Regards Play.com
"Your order for Entourage Season 1 & 2 Boxset has been posted. ... Title: Entourage Season 1 & 2 Boxset Price: EURO 13.49" Ihan kiva hinta.:thumbsup:
Sanokaas nyt tietämättömälle, kun Playsta irtoaisi 24 season 6 aika edukkaasti mutta ei ole suomitekstejä, vaikka Norja ja Ruotsi löytyy. Onko todella näin, ettei suomitekstejä ole? Vai olisiko mahdollista, että ovat jääneet pois boksin tiedoista? Vai eikö ko. sarjaa vain saa mistään suomiteksteillä ennenkuin on TV:stä esitetty?
Myös Cdon väitää samaa, näitä tapauksia ettei ruotsi ja suomi tekstit ole samassa painoksessa on tullut ajoittain vastaan juuri tv-sarjoissa.
Mulla on toi boksi, Cdon:ista tosin ostettu, ja voin vahvistaa että tekstityksinä siinä on vain ruotsi, norja ja englanti kuulorajoitteisille.
Plays:stä ostettu HD DVD tuli, mutta tuo levypidike on murtunut matkan aikana. Levy vielä testaamatta, mutta näyttää ehjältä. Mikä mahtaa olla puljun tapa korvata pelkkä hajonnut levykotelo? Pitääkö palauttaa koko paketti ja odottaa ties kuinka kauan korvaavaa tilalle?
Koko paketti pitää palauttaa. Samalla tavoin pitää ensin pyytää reklamaatiota nettisivujen kautta ja odottaa meilitse lupaa sekä lisäohjeita palautusta varten. Itse pistin juurikin viimeviikolla Fireflyn boxin vaihdettavaksi, kun kovamuovinen kotelo oli ruhjoutunut pahaan kuntoon postin käsittelyssä. Itsellä ei ole kokemusta korvaavatko aiheutuneita postikuluja, mutta kohtahan se nähdään. Pahaa pelkään kuitenkin, että asiakkaan kontolle jää palautuksen postimaksut.
Ainakin aiemmin playllä oli jokin muutaman euron vakiokorvaus joka maksettiin kyselemättä, ja jos tuo ei riitä pitäisi ottaa yhteyttä sinne asiakaspalveluun, joka kuulemma sitten korvaisi loput. Korvaus tulee samaiselle (kortille) tilille, jota on alkuperäisen tilauksen yhteydessä laskutettu.
Täältä olen tilannut monta kertaa ja ostokokemus on ollut moitteeton. Tavarat ovat edullisia ja kaikenlisäksi tulevat vielä nopeasti. Ei voi kuin suositella
Yhden dvd-levyn palautus maksaa postimaksuina yllättävän vähän. Taisi olla 2.20 postimaksut jerseyn saarelle ja 4 euroa oli hyvitys, joka tuli kyselemättä tilille.
Tähän en nähnyt mitään ajankohtaista vastausta ja itseänikin kiinnostaisi tämä parin kolmen t-paidan takia jotka heillä on myynnissä. Ajattelin täältä löytyvän jonkun asiantuntijan, kun muutenkin näyttäisi olevan suuressa suosiossa leffojen tilauspaikkana.
Näin todella on. Playstä tilattu kyseinen kausi löytyy hyllystä. Siinä ei ole mitään uutta, että muita pohjoismaisia tekstityksiä löytyy, muttei suomea näistä ei Nordic-bokseista. Tällaisia boxeja on myyty jo kauan.
Huoh, onko tosiaan niin ettei tähän puljuun saa yhteyttä s-postilla? info- ja orders@play.com osoitteet eivät toimi. Ongelmana on se, että dvd boxissa oli yksi lohjennut dvd, eikä sivujen kautta "I would like to return an item." linkki toimi, koska postituksesta on yli 28 päivää (itseasiassa 32 päivää). Playllä on vain huonona tapana aloittaa tuo 28 päivän laskeminen siitä kun laittavat paketin postiin, ja itse boxi saapui suomeen vasta yli 2 viikkoa myöhemmin, meni lahjaksi ja nyt vasta kuulin että yksi dvd yhdestätoista on viallinen. Voisihan tuosta tietenkin pistää reklamaation luottokunnalle, perusteluina se, ettei myyjään saa mitään yhteyttä.
En minäkään ole löytänyt osoitetta, jolla yhteyttä voisi ottaa. Täytyy sanoa, että tällä hetkellä olen täysin kyllästynyt koko firmaan. Kaksi aikaisempaa tilausta tuli perille muutamassa päivässä, mutta nyt olen odottanut kolme viikkoa viimeistä tilaustani! Ymmärrän kyllä, ettei vika välttämättä ole play:ssä, vaan esim. pakettia kuskaavassa lafkassa, mutta miksei nykyaikana voida toimittaa seurantakoodia? Miksi täytyy odottaa 21 päivää, ennenkuin mitään voi tehdä, kun paketti on voinut hävitä/toimitettu väärään osoitteeseen (jossa joku on sen vastaanottanut) jo 2 viikkoa sitten? Tänään tai huomenna voin viimein ilmoittaa, etten ole vastaanottanut lähetystäni, joka lähti liikkeelle jo 10.1.2008. Saapa nähdä saako tuolta edes samantien rahojaan takaisin, vai täytyykö odottaa monta viikkoa jotain lähetyksenseurantaa... Minusta 21 päivän totaalinen tietämättömyys on anteeksiantamatonta. Kun nykyään on työkalut seurata reaaliajassa lähetystä, miksei sitä käytetä? Ei voi ainakaan asiakaspalvelulla kehua tämä putiikki.
Itse olen tilannut Play:ltä todella monta kertaa. Muutaman kerran on käynyt niin, ettei tilaamaani lähetystä ole syystä tai toisesta kuulunut. Olen tehnyt sen "katoamisilmoituksen" Playn sivujen kautta, kun tarvittava määrä päiviä on kulunut. Miten onkaan sitten lopulta käynyt? Viikon päästä niitä tilaamiani tuotteita onkin sitten kaksi kappaletta eli se kadonnutkin paketti on lopulta aina löytänyt perille. Muistelisin, ettei kertaakaan ole käynyt niin, että joku lähetys olisi kokonaan kadonnut. Joskus toimistusten reitti on ilmeisesti nopeampi ja joskus ei.