Ovat näköjään menneet tyhmyydessään poistamaan hakukriteereistä 'DVD subtitles' -kohdan jolla on tullut tähän asti haettua suomiteksteillä varustettuja leffoja. Kehnompi homma, vähenee varmasti tuolta tilailu ainakin omalta kohdaltani
No aika turha haku-ominaisuus muutenkin, kun läheskään kaikissa leffojen tiedoissa ei ilmoiteta tekstityksistä mitään.
Ärsyttää että Play antaa musiikkia haettaessa mp3:ia jopa eurohinnoin mutta eihän niitä pysty ostamaan kuin Britit. :hitme: Siis, CD:tä haluan itse mutta nyt joutuu ylimääräisenä klikkauksena hankkiutumaan niistä mp3:sta eroon vaikka niitä ei voisi edes ostaa.
Näyttää siltä, että on toiminut nytkin, esim Sideways nyt 4.49 . Eihän tuo ihan RatesFX:n kurssi ole, mutta parempaan suuntaan . 3 for 2 BD-kampanjassa, esim. Resident Evil: Extinction, Superbad (2 Discs) ja Con Air maksavat aikaisemman 28 :n sijaan nyt 25.49 . Käyttämällä kuun loppuun asti voimassa olevan -5% -alennuskoodin experience08 saisi yo. kolmikon suomiteksteillä kohtuulliseen 16.14 :n kappalehintaan kotiin yksittäin toimitettuna.
Tänään tuli Playsta väärä tuote. Olin jo yhteydessä palautuksesta mutta tuossa ei tullut ilmi pystynkö lähettää tuon ilmaseksi takaisin? Vai joudunko itse maksamaan postikulut?
Itse kerran erehdyin lähettämään kirjattuna tuotteen takaisin, eikä he sitten suostunut hyvittämään edes normaalien toimituskulujen vertaa. Eli meni 5€ hukkaan. Eli jos vaan pystyt, niin lähetä normaalisti. Kyllä se niinkin perille menee, ja hyvittävät toimituskulut.
Muilla ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa? Ei myöskään suostu lähettämään salasanaa tilin s-posti osoitteeseen...
Tjahas, ilmeisesti ovat vetäneet herneen nenään (ja poistaneet tilin) koska reklamoin luottokuntaa play.comin palautuspolitiikasta. No, eipä tarvi sitten tuoltakaan enään tilata mitään.
Onkos kukaan käynyt Sammosta kysymässä electronilla tilaamista ja sen ongelmia? Taitaapa olla niin, että Sammossa ei toimi nykyään mikään.
Itse vaihdoin Electronin Mastercard-pankkikorttiin, koska ei ole toiminut missään päin nettiä since viime kesä. Kun kysyin virkailijalta Electronin toimimattomuudesta, tämä oli kuin Ö aapisen kannessa.
Play on pistänyt uusiksi sivustonsa. Ensiksi ei tahtonut löytyä millään, että mistä saa valuutan vaihdettua euroiksi. Löytyi sitten lopulta pienellä printillä oikealta yläkulmasta.
Nordean Visa Electron on toiminut vajaan vuoden ihan mallikkaasti kyseisessä paikassa, mutta nyt kun koitin tilata ei onnistunut, saapui seuraavanlainen sähköposti: "Dear Customer Thank you for your order with Play.com. When attempting to process your credit/debit card it was declined by your bank. We would ask you to check all of your card details carefully. Your credit/debit card may have been declined because the card number, expiry date or start date is incorrect. For Solo and Switch cards the issue number should also be checked. If your details are correct it may be that your bank has declined your card as part of a random security check. In this situation you will need to contact your bank to allow the card to be processed." Kortti on edelleen voimassa, en ole muuttanut verkkomaksamisen asetuksia verkkopankista enkä muuttanut korttini tietoja playn sivuilta. Mistähän mahtaa johtua ja mitä pitäisi tehdä??
Siinähän se selvällä englannin kielellä lukee En ole kyllä vastaavista turvatarkastuksista kuullut, mutta mikäjottei. Rimpautus pankkiin selvittänee tilannetta kuitenkin paljon.
Varmaan sekin auttaa, että lähetät mailissa Playlle jonkinlaisen kopion siitä pankin lapusta, josta ilmenee nimesi, kortin numero ja kortin voimassaoloaika ym. ym. Oma tilini on sulkeutunut "your account has been declined -viesti" jo kolme kertaa kaiken kaikkiaan, vaikka en ole missään vaiheessa muokannut kortti- tai osoitetietojani. Ensimmäisellä kerralla tein kokonaan uuden tilin ja se auttoi hetkellisesti. Sitten tuo "your account has been declined" pamahti ruudulle jo toistamiseen. Tällä kertaa lähetin mailiin Playlle kopion tuosta pankin lapusta ja homma toimi mainiosti taas hetkisen. Sitten sama homma iski kolmannen kerran ja lähetin jälleen Playlle kopion pankin lapusta hiukan vihamielisen mailin kera ja siitä lähtien on kyllä pelannut oikein mallikaasti. Täytyy kyllä myöntää, että pariin otteeseen olin melkein jo valmis luopumaan KO. firman palveluista, vaikka tuolta onkin tullut tilailtua ylivoimaisesti eniten tavaraa.
Miten hyvin nuo yleensä pakkaavat nuo lähetykset, tuleeko usein postin ruhjomaa tavaraa? :hitme: Tilasin Planet Earth Blu-ray UK-version, ja nyt sitten toivotaan parasta.
Pehmustettua kirjekuorta käyttävät. Paljon on tullut tilattua Playstä vuosien varrella ja joka kerta virheettömiä tuotteita tullut.
Vähän aikaa sitten tein ensimmäisen tilaukseni kun tilasin Sweeney Todd Steelbook:n. Pehmustetussa kirkekuoressa oli ja muutama lommo kotelossa. Yksi pienempi ja toinen isompi jonkin pyöreän esineen tekemä painauma..
30-40 tilausta takana ja kerran piti vaihtaa tuote. Tilasin yhden kirjan ja oli talvella postin matkassa päässyt kastumaan. Uuden lähettivät sitten erittäin hyvin muovipussiin eristettynä.