Joo itsellä on ollut suunnitelmana tilata joku noista 29.99£ maksava tv-sarja boxi,jonka hinta euroina pitäisi juuri jäädä tullirajan alapuolelle. Nyt olen kahden vaiheilla,että tilaanko vai en kun ei ole varmaa miten kurssi heilahtelee.
Tulli käyttää omia kuukausittain vaihtuvia valuuttakurssejaan, eli sama kurssi on koko kuukauden ja ne ei heilahtele. Kurssit voi tarkistaa täältä.
Nyt kun Nordean Visa Electronkin on ruvennut paikassa pelaamaanin niin, joku paikkaan rekisteröitymisessä menee mönkään. Ensinnäkin siinä on kolme osoite riviä sitten maa ja sitten postcode. Ensimmäiselle laitan tien, millä asun ja toiselle helsinki, mutta kolmas jää tyhjäksi koska siellä on erikseen postcode Mitä siihen kuuluisi laittaa?
Itse mietin myös samaa rekisteröityessäni. Eli address kenttään tulee katuosoite ja kaupunki. Maa ja postinumero tulee niille varattuihin kenttiin. Näin ainakin olen itse laittanut ja kaikki tilaukset ovat löytäneet perille.
ei kannata huolestua; olin kokonaan unohtanut tilaamani Big Fishin, joka saapuikin 3½ viikkoa lähetyksestä, "Missent Bangkok, Thailand" -leimalla varustettuna. Hymyilytti kyllä.
Kokeilin tilata kirjan play.com:lta. Hyvin tuntuu sekin palvelu pelaavan. Paketti oli leimattu Sveitsissä (?!).
Mites nuo electronin tiedot piti tuonne sivuille kirjata? Eli tuliko kortin numeroon välit vai yhteen, tuliko nimi samalla tavalla kuin kortissa, isoilla kirjaimilla vai isolla kokonaan jne? Ääkköset lähtee ainakin osoitteen kohdalta pois itsestään, mutta tuskin sillä on merkitystä.
Kortin numero yhteen, nimi samalla tavalla kuin kortissa, tosin vain nimien ensimmäiset kirjaimet isolla.
Ei tarvinnut Security Codea annella. Tilaus siirtyi jo processing vaiheeseen. Hyvä homma, että muutkin electronit toimivat nykyään.
Onkos tämä http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=157449 se leikattu versio? Toinenhan uk-versioista on leikkaamaton.
Uskaltaisikohan tuolta tilata Men Behavin Badly-boksin? Punnilla hinta menisi muutaman sentin yli 45 euron.
Itse tilasin samaan aikaan kolme Simpsons boxia. Posted on 19/11/2004 Posted on 23/11/2004 Posted on 18/11/2004 19 ja 18 postiin laitetut on tullut ajat sitten (marraskuun lopulla) mutta tuo 23 päivä postiin laitettu ei ole tullut vieläkään :OI Pitääkö alkaa kirjoittamaan kirjettä kun ei boxia ole vieläkään tullut