Rakuten

Keskustelu osiossa 'Streaming-palvelut' , aloittajana Moderaattori, 24.01.2024.

  1. Moderaattori

    Moderaattori Ylläpito Ylläpidon jäsen Ylläpito

    Liittynyt:
    27.08.2019
    Viestejä:
    692
    Saadut tykkäykset:
    265
    Rakuten.tv/fi

    Rakuten on mennyt multa aikalailla ohi, kun olen tähän asti olettanut että Rakuten on jenkkipalvelu, joka ei edes näy suomessa ilman VPN:ää tai muuta kikkailua. Puhumattakaan että siellä olisi jotain tarjontaa suomeksi.

    Millaisia kokemuksia Rakutenista ja onko siellä jotain sisältöä josta kannattaa maksaa?

    Hiffasin asian tästä Episodin jutusta: Tiesitkö tämän? Satoja suomeksi tekstitettyjä elokuvia on katsottavissa suoratoistona ilmaiseksi

    EDIT: Itse itselleni vastaten, aikalailla mitäänsanomatonta toi ilmainen sisältö. Toki seassa on "helmiäkin", kuten Steven Seagalin tuoreempia äksönpläjäyksiä (joilla kidutan itseäni ja nautin siitä).
     
    Viimeksi muokattu: 26.01.2024
  2. Magee

    Magee Uusi jäsen

    Liittynyt:
    23.01.2008
    Viestejä:
    254
    Saadut tykkäykset:
    9
    Ilmaisleffat vaihtuvat aika-ajoin, vaikka ovat pääasiassa vanhoja. Kylläkin todella hitaalla tahdilla. Esim kerran kuussa kannattaa käydä katsomassa. Yleensä yksi - kaksi itseäni kiinnostavaa leffaa tullut katseltavaksi em. vauhdilla.
     
  3. Electron

    Electron Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.05.2003
    Viestejä:
    1 305
    Saadut tykkäykset:
    72
    Vaatiiko nuo ilmaisleffat silti luottokortin kirjaamisen?
     
  4. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 774
    Saadut tykkäykset:
    492
    Veikkaisin ainakin mahdollisten ikärajojen läpäisyyn pitää kortti olla.
    E: ja samalla se on ovelasti heräteostoksia varten valmiina.

    T: Vesku
     
  5. BuzzLight

    BuzzLight Käyttäjä

    Liittynyt:
    05.09.2023
    Viestejä:
    105
    Saadut tykkäykset:
    60
    Ei se vaadi edes rekisteröintiä, mainoksien kanssa voi katsoa ilmaiseksi. Mulla on kakkostöllössä (Philips) kaukosäätimessä jopa Rakuten nappi. Tuoltahan tuon ilmaisen mainoksien kanssa tarjonnan näkee: ILMAINEN | Kaikki ilmaiset elokuvat - Rakuten TV