Onko teillä kolmella kuitenkin sama tilavuus? Rockia en tohon kyl kaipaa, sama kuin Mamoalla et ihan ihan sama mitä näyttelee niin samat ilmeet ja manööverit on aina. Tää nykynen passaa mulle ihan ok vaikka siis onkin pätkä.
Ei onneksi ole sama tilavuus. Itse olen ihan hyvässä kunnossa verrattuna veljiini. Päivittäinen liikunta on ihan jees. Joo, kyllä tuo nykyinen näyttelijä on ihan hyvä eikä tuota kokoa tule sarjaa katsottaessa niin mietittyä. Hyvä, että Reacheristä sarja saatiin ja toivottavasti muitakin kirjoja tekevät tv-sarjamuotoon. Vähän samanlaista viihdehömppää kuin Bosch, mutta kelpaa kyllä. Spoiler Reacherillä on näköjään isommat tissit kuin naispoliisilla. Mutta oikein oiva on nainen tuossa poliisin roolissa. Nätti ja hyvä näyttelijä.
Rock oli kiinnostunut Reacherin roolista, mutta Tomppa vei nenän edestä kuulemma. Siis meinaako tämä sitä, että Hector on Reacher?
No ei. Mutta jos haettiin katseet kääntävää jättiläistä, niin sitä tämä minulle silloin noin 10 vuotta sitten oli. Taisi olla silloin vähän tukevammassa kunnossa tjms. Mutta oli siis melkoinen hämmennys ja yllätys.
Spoiler No oli minullakin silloin kun nuorena urheilin isommat tissit (ei läskiä) kuin naapurin samanikäisellä tyttärellä. Ja on varmaan vieläkin.
Kakkoskausikin sitten saatu päätökseen ja oli hyvin tuttua meininkiä joka faneille uppoaa varmasti. Se täytyy sanoa että käsikirjoituksen kanssa ei turhaa ole hifistelty vaan oli äärimmäisen ennalta arvattavaa touhua ilman yllätyksiä. Vaikka itsellä lopussa olikin warm and fuzzy feeling ja jäin innolla odottamaan seuraavaa kautta, jäi tietyt typeryydet kaivelemaan. Noh, kai ne kaikki on suoraan kirjasta... Silti menee raudan puolelle ja tykästynyt kyllä tuohon näyttelijään, ja oikeastaan koko casting oli ihan passeli.
Ihan ok tämäkin kausi. Koko sarjanhan ainoa oikeastaan kiinnostava asia on Reacher hahmon persoona ja siitä tuleva huumori. Ei ne samat jutut enää toimi, niin hyvin kakkoskaudella. Kolmoskaudella saavat keksiä jotain todella uutta, kun silloin se hra Reacheriin hahmoon perustuva huumori menettää viimeisenkin hauskuuden toistojen myötä.
Huumori perustuu usein toistoon. Se tyhmäkin juttu alkaa pikku hiljaa naurattamaan, kun tiedät mihin "jekkuun" se perustuu. "my computer says no!"
Kakkoskausi tuli eilen katsottua loppuun ja kyllähän tämä kausi aika räiskintää oli. Mukavan kepeää sellaista, vaikka välillä hieman raskaammatkin teemat vilahtelivat näköpiirissä. Reacherin lausahdus "I _am_ a first-person shooter" oikeastaan tiivistää sarjan luonteen.