Onkohan kellään muulla tällaista probleemaa: Joulun pyhinä hankittu Samsung UE46H7005, toimii muuten hienosti, mutta Netflix app ei saa yhteyttä. Vikakoodi nw-4-8 kaikille palvelimille. Nettiyhteys ja muut sovellukset toimii, ja samasta verkkopiuhasta toisen Samsungin laitteen Netflix-sovellus pelaa hyvin. Samaa vikaa pukkaa Tanskassakin: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=24&t=32839, Samsung ilmeisesti tutkii. Google-hakujen perusteella testailtu seuraavia: - power-reset eli virrat pois - Samsung Instant On (pikakäynnistys) pois päältä - loggasin ulos Netflix-tililtä (PC:llä) - TV:n firmis on ajantasalla (v. 1180) kun koitan päivitystä valikosta => Eivät auttaneet... Soitin Samsungin tukeen, kehotti päivittämään sovellukset (pitkä OK-napin painallus Smart Hubissa), mutta näyttää olevan kaikki tuoreita. Sampan nettisivulla on 23.12. tullut TV:lle uudempi firmis 1200.2, mutta ei ole vielä online-jakelussa. Suosittelivat päivittämään USB:lla, kokeilen varmaan huomenna, tosin tanskalaisilla tuo ei näytä auttaneen.
Moi, Sama vika täällä. Ja melkoisen soittorumpan kävin eilen, kun soittelin vuoronperään Netflixin ja Samsungin supporteihin.. Ongelman juurisyy se, että TV:ssä on valmiiksi asennettuna vanhempi Netflix-versio (4.0.5). Netflix on julkaissut version 4.0.6 mutta Samsung ei ole paketoinut sitä vielä mukaan ko. TV-mallin uusimpaan firmware-päivitykseen. Eli pvm 23.12 firmwaren päivityskään ei auta. Toivottavasti uusi firmware julkaistaan hyvinkin nopeesti...
Jep, tuo Netflix-versio kuulostaisi tosiaan olevan syynä. Täytyy toivoa, että uusi firmis tulee pian, sillä Netflix on kuitenkin yksi tärkeimpiä sovelluksia nykyään.
Sama vika täällä 55H7005 mallissa, kaikki temput kans yritin mut syy on juuri tuossa Netflix appin 4.0.5 -versiossa. Vaatii toimiakseen 4.0.6 -version, Samsungin tuesta eivät osanneet sanoa milloin tulee jakeluun kyseiseen malliin.
Sonyn Blu-Ray vempeleissä on joskus vastaavanlaista ongelmaa (Netflix ei toimi vaikka kaikki muut online palvelut toimivat) johon auttaa reitittimen power-reset. Toki Samsungin tapauksessa näyttää olevan versio-ongelma, mutta eihän tuo maksa mitään kokeilla..
Power-resetti kokeiltu heti alkuun, ei auttanut. Uusi firmis 1200.2 tuli muutama päivä sitten saataville online-päivityksenä ja asensin sen. Mutta, kuten oletettua, ei auttanut tässä Netflix-ongelmassa. Ei kai auta kuin odottaa Samsungin paketoivan Netflix 4.0.6:n tällekin mallille.
Itellä joulun alla ostettu 55" 7005 ja sama vika, tutulla jolla on uusi 6 sarjalainen antaa netflix samaa virhettä, tänään hän ilmoitti että oli saanut päivityksen jolla netflix alkoi toimimaan joten eiköhän se 7 sarjalaisillekkin piakkoin tule.
Itsellä joulukuussa hankittu 48" 5515 ja sama ongelma. Sitten kun päivitys tulee niin a) miten huomaan että se on tullut b) miten asennan sen vai päivittyyko se käynnistettäessä itsekseen?
Soitin samsungille ja siellä vaan todettiin "joo ollaan tietosia ei tiedetä koska korjaus tulee mutta on tulossa" @jkh67 mikäli toimii samalla tavalla kun 6 ja 7 sarjan kuten uskoisin, jos on asetuksista päällä appien sekä firmwaren automaattinen päivitys (appien päivitys asetus löytyy menu -> smart hub, firmware vastaavasti menu -> support -> software update. Suomen kielisestä en tiedä kun itellä TV englanniksi että sitä osaa käyttää ) niin appit lataantuu taustalla ja kun käynnistät tv:n uudestaan ne asentuvat, tai voit vastaavasti painaa smart hubin app listasta manuaalista päivitystä. Firmware lataantuu kun TV on kiinni jos automaattinen päivitys on päällä, ja kun pistät TV:n päälle tulee ilmoitus että on valmiina asennettavaksi. Tai jos olet kärsimätön kuten minä, voit mennä samaan valikkoon josta löytyy firmwaren automaattinen päivitys ja tarkistaa manuaalisesti.
En tiedä onko tästä muille apua mutta itselläni oli Netflix sovelluksessa sama ongelma ja vikakoodi. Tv:n malli tosin UE55H6675STXXE. Ongelma poistui tämän videon ohjeilla: https://www.youtube.com/watch?v=lXKKJvd2MGc
Nyt toimii Netflix UE46H7005:llakin! Samsungin sivuilla näkyy uusi firmis: versio 1210.5 (2015.02.03). Tuli myös online-jakeluun ilmeisesti saman tien, oma laitteeni päivittyi jo muutama päivä sitten. Omituista kyllä, Netflix ei alkanut toimimaan samana eikä seuraavanakaan päivänä, mutta tänään alkoi pelata. Ja ihmetyttää sekin, että Netflix näyttää edelleen SDK-versiota 4.0.5, vaikka aiemmin on ollut vahva käsitys siitä että vika korjaantuisi vain SDK-versiolla 4.0.6. No, yhtä kaikki, tärkeintä että toimii
Tere Minulla on koko ajan toiminut netflix tv:ssä ja olen tämän vuoksi jättänyt kaikki päivitykset tekemättä. Toimiiko uudella firmiksellä netflixin lisäksi yle areena, youtube ja muut sovellukset? Tuliko mitään muuta tärkeää/ hyvää päivitystä? Aina pitänyt ohjenuorana, jos toimii niin älä päivitä. Jarno