Mitäs ihmettä tuossa toisessa jaksossa oikein tapahtui kun missasin sen aivan totaalisesti! pistäkää vaikka spoiler-tageihin... :thumbsup:
Spoiler Hyönteisiä keräilevä nörtti muuttui jonkinmoiseksi hyönteismieheksi ja koitti sitten saada Lanaa itselleen parittelukumppaniksi. Lopulta teris sitten päihitti tuon. Eipä sen kummempaa...
Tämä toinen jakso oli kyllä huomattavasti parempi kuin eka. Ekassa ärsytti Armagedon kopiointi sekä iän ikuiset koulutanssiaiset.
Runsaasti on Warner käyttänyt ainakin musaan rahaa. Taustalla tuntui soivan mm. Lifehouse, Weezer ja Papa Roach. Kyllä kai tota sarjaa katsoo jos ei oo muuta hommaa...
Jos jotenki tuo sarja pitäis tiivistää, niin parempi se ainakin on kuin Roswell. Siis tietenkin tähän asti.
Ärsyttävää... Tuo sarja ei olekaan niin huono kuin alunperin luulin. Tuo koko idea ja juoni kuulostaa ääliömäiseltä, mutta jostain syystä kuitenkin varsinkin toinen jakso oli ihan viihdyttävä... Musiikit kyllä rasittaa... Eninnäkin mikähän-se-nyt-bändi-olikaan ärsyttää kovasti, jonka musiikkia oli ainakin kakkos jaksossa ja vielä lisäksi X-files musiikit. No, toivottavasti musiikkipuoli paranee...
Tämähän on kerrassaan loistava sarja! "Itse olen digannut ihan kybällä." Toisaalta aiemminhan minua kehuttiin teinileffojen katselijaksi. Täytynee elvyttää tätä topiccia muutamalla viestillä.
Olen samaa mieltä, loistava. On tullut katsottua ja mielenkiintoisia jaksoja on ollut. Hyvät tehosteet myös.
Sarja varmaan päättyy siihen, kun kaikki koulun oppilat ovat kuolleet tai ovat hoidossa. Varman aika suuri oppilas kato Smallvillen koulussa.
Tuntui pikkasen oudolta katsoa Superman elokuva kun on seurannut smallville sarjaa. Mutta pidän kyllä molemmista.
Tuosta alhaalla olevasta linkistä löytyy kaikkea Smallvilleen liittyvää: kuvia, biografeja, jaksojen nimet ja numerot, kuvia eri jaksoista, uutisia, oheiskrääsää jne. jne. jne. http://www.smallvillenews.com
Vaikka itsekkin suhtauduin kyseiseen sarjaan varsin negatiivisesti, ovat ne parit jaksot jotka olen katsonut, olleet varsin hyviä. Vaikka teinimeininkiä on "toki" mukana, on tuossa sarjassa myös, kumma kyllä, jonkinlaista järkeäkin.
Jos joku haikailee sarjan tunnuskappaleen mukaan, niin sen voi ladata täysin laillisesti artistin kotisivulta. :thumbsup: Remy Zero - Save Me.mp3 (4,5 Mt) Remy Zeron sivuilla on muuten soitto-ohjelma, jolla voi kuunnella aikamoisen määrän tuotannosta. :thumbsup:
Ja kun vauhtiin kerran päästiin, niin tässä on biisin lyriikat: Artist : Remy Zero Song : Save Me I feel my wings have broken in your hands, I feel the words unspoken inside... And they pull you under, And I will give you anything you want, oh You are all I wanted, All my dreams are fallin down, Crawlin around... Somebody sa-a-ave me, Let your warm hands break right through, Somebody sa-a-ave me, I dont care how you do it, just St-a-a-y, st-a-a-y Cmon, Ive been waiting for you-u, I see the world has folded in your heart, I feel the waves crash down inside, And they pull me under, And, I would give you anything you want, oh You are all I wanted, All my dreams have fallen down, Crawling around... Somebody sa-a-ave me, Let your warm hands break right through, Somebody sa-a-ave me, I dont care how you do it, just St-a-a-y, st-a-a-y Cmon, Ive been waiting for you-u, All my dreams are on the ground, Crawling around... Somebody save me, Let your warm hands break right through, Somebody save me, I dont care how you do it, Just sta-a-y (stay with me) I made this whole world shine for you-u... Just st-a-a-y, st-a-a-y C'mon, Im still waiting for you-u
Yrittänyt nyt katsella tuota, mutta kauheeta tuubaahan se on. Ei minun makuun. Tietysti jos nuori teris jossain vaiheessa paljastuu psykoottiseksi kleptomaaniksi, niin tokihan sitten voisin seurata.
Taidan olla ainoa plazalainen, joka seuraa kyseistä sarjaa suurella innolla. Onhan tuossa juoni edennyt mukavasti ja jaksot ovat mielestäni vain parantuneet. Suomessakin 2. kautta on ehtinyt tulemaan jo neljän jakson verran. Harmi, että sarja jää tauolle 18.5. :weep: edit: Ja viime jaksohan oli kerrassaan mainio, kun Clark muuttui pahikseksi Spoiler punaisen kryptoniitin vaikutuksesta . :thumbsup: