Roger Ebertin mielipide Star Warsin dialogista tosiaan tuntuu vaihtelevan näiden uusien episodien kohdalla. Episodi I sai saman arvosanan kuin III ja kummassakaan dialogi ei ole hänen mielestään tärkeää. Episodi II:n hän puolestaan tyrmää osittain juuri dialogin osalta ja pisteetkin ovat aika heikot eli kaksi tähteä. Vielä lainaus episodi II:n arvostelusta, jonka jo aikaisemminkin tähän threadiin olen postannut: "But as someone who admired the freshness and energy of the earlier films, I was amazed, at the end of "Episode II," to realize that I had not heard one line of quotable, memorable dialogue. In the classic movie adventures that inspired "Star Wars," dialogue was often colorful, energetic, witty and memorable. The dialogue in "Episode II" exists primarily to advance the plot, provide necessary information, and give a little screen time to continuing characters who are back for a new episode."
Kiitti tiedosta. Täytyy varmaan tilata levy CDONilta (16,10) samalla kun tilaan muitakin tarjoustuotteita.
Yllätyitkö oikeasti? Tässä vaiheessa leffan on ainoastaan nähnyt hardcöre fanittajat jotka antavat 10 vaikka Yrjö näyttäisi paskakasaa kaksi tuntia jonka päällä on Vader kypärä. Näyttääkö tämä nyt kovin realistiselle? http://www.imdb.com/title/tt0121766/ratings
Siellä on sad fanboyt käyny roiskimassa kymppiä leffaa näkemättä. Ei mitään uutta auringon alla. Itse menin livauttamaan mokomalle 7/10 ennen kuin tulin järkiini. Nyt heruisi ehkä... hmm, 5.
Vaikuttavat sekä nuo kympit että myös ykköset aika epäilyttäville. Lienee pakko odottaa luotettavampia arvosanoja siihen saakka kunnes "tavallinen" kansa pääsee tuotetta tarkastelemaan ja arvostelemaan... Monikohan noista kympin antajista on sellaisia jotka eivät vielä ole edes oikeasti nähneet filmiä? Niin ja myös ykkösen antaneista...
kaksi suomenkielistä arvostelua olen leffasta lukenut ja molemmissa annettiin 4 tähteä. imdb:n lukuihin nyt ei ole uskomista, saati sitten johonkin Spielbergin kehumisiin, mutta niin paljon olen positiivista palautetta kuullut että leffa tuskin nyt ainakaan aivan samanlainen floppi on kuin episode I tai II. Noh keskiviikko yönä tuokin sitten selviää.
Tätä pätkää on sen verran odotettu, että toivottavasti ei "floppaa" samalla tavalla kuin episode :hitme: 1 & 2 :hitme: . Jännitys tiivistyy alle 50 tuntia ensi-iltaan!
Olet jo nähnyt? Kerro toki enemmän leffasta, vai missasinko edellisen viestin, jossa kävit läpi Episode III:sta?
En ole nähnyt, mutta yleensä elokuvien halutaan olevan hyviä. Kohtahan me sen näemme onko vai ei. Täällä on sellainen tunnelma että toivotaan leffan olevan huono jotta päästään haukkumaan Lucasia lisää.
Minun on näköjään parasta pitää turpani kiinni. Minulle on itsestään selvyys että KAIKKIEN elokuvien toivotaan olevan hyviä jotta niistä voisi nauttia rahojensa vastineeksi.
Totta kai. Halusin minäkin, että Sith olisi jotain elämää suurempaa ja massiivisen hyvää. Tuo kommenttisi vaan toi jotenkin mieleen IMDb:n fanipojat, jotka tulevat silmille heti kun kirjoittaa että leffa on jotain muuta kuin maailmanhistorian paras.
John Williams: SWE3: Revenge of the Sith: A Musical Journey musiikki Soundtrack + Bonus DVD levyn arvostelu http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=40&p=info&c=29&n=1&burl=r%3D0%2526s%3D1%2526c%3D6486%2526n%3D1%2526burl%3D
Ah, jotenkin onnistuin tuon halutaan -sanan skippaamaan, ja ymmärsin tuon siten vähän väärin. My bad.
Tämä ilmiö on muuten parhaiten esillä ehkä LotR-sarjan kohdalla, jossa haltiakorvafanit ampuvat teräskärkisillä nuolilla vastustajan alle nanosekunnissa kumoon.
Sattuuko sua vieläkin? Mä olen valmis myöntämään että RotK on kökkö leffa, mutta silloin sitä fiilistä ei voittanut mikään ja ainakin minulle fiiliksistä leffoissa on kyse.
Ensi iltaan aikaa alle 2 päivää. Siispä lienee aiheellista kerrata tähänastisten SW:iden paremmuusjärjestys. 1. Imperiumin vastaisku -Vanhan trilogian synkin ja siksi paras. 2. Jedin paluu -Vanhan trilogian lopullinen ratkaisu ja Keisarin ensiesiintyminen in the flesh. 3. Uusi toivo -Tästä kaikki alkoi. Leffana hyvä, mutta varsinainen juonenkehitys alkaa vasta kakkososassa. 4. Pimeä uhka -Eka starwars 20 vuoteen. Monien mielestä liian "disney" ja siksi sarjan haukutuin, mutta minusta erittäin toimiva elokuva. Ei silti vedä vertoja klassiselle trilogialle. 5. Kloonien hyökkäys -Koko sarjan heikoin lenkki. Varsinkin Anakinin ja Amidalan väliset rakkauskohtaukset saavat aikaan halun painaa DVD-soittimen skip-nappia, pahimmassa tapauksessa heittää koko toosan ikkunasta. Paranee kuitenkin loppupuoliskolla.