svs pb10 nsd vs pc12 nsd

Keskustelu osiossa 'Kaiuttimet ja subwooferit' , aloittajana vermu, 14.07.2010.

  1. vermu

    vermu Guest Guest

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    244
    Saadut tykkäykset:
    0
    Moi,

    Mietiskelen tässä jompaakumpaa svs:n subin hommaamista. Itse olen jotenkin viehättynyt tuosta pc mallista. Joka paikassa, kun kysytään, että pb vai pc niin kaikki sanoo, että ihan sama, mutta ota mieluummin boxi. Minkä takia? Onko sylinteri jotenkin huonompi jossain tapauksissa? Onko täällä jollain pc kokemuksia? Täällä taitaa suurin osa suosia boxi malleja.
     
    Viimeksi muokattu: 14.07.2010
  2. MacZon

    MacZon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    29.02.2004
    Viestejä:
    843
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ulkonäkökysymys melko pitkälti, laatikko on paljon huomaattomampi kuin tuollainen metrin korkea tuubi. Tosin tuubi vie taas "paljon" (25%-50%) vähemmän lattiapinta-alaa. Tuo tuuni näyttää huoneessa korkeutensa takia paljon massiivisemmalta. :)
    Noista kahdesta sylinterissä lienee enmmän potkua kun eivät ole vastaavat mallit kyseessä.
    Niin ja omasta kämpästä löytyy PC20-39+ (12.2 elementillä), joka vastannee melkolailla nykyistä PC12-Plus vehjettä. Tyytyväinen olen tähän.
     
    Viimeksi muokattu: 14.07.2010
  3. vermu

    vermu Guest Guest

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    244
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitti vastauksesta. Tulisin kuskaamaan subia kahden huoneen välillä. Toinen on olohuone + keittiö kombinaatio, mikä on tilaltaan varmasti ihan jees. Mutta toinen olisi 10.6 neliöinen huone. Mitäs luulet, onko toi vehje jo liian tehokas noin pieneen huoneeseen. Mahtumisen kannalta ei ole ongelmia. Kaippa sitä kun pienellä pitää, niin voi myös pienessä tilassa käyttää. Nythän svs:llä oli uusi minikuutio tulossa, mutta siitä ei ole mitään tietoa vielä. Eurooppaan ei taida olla edes vielä ennakkotilausmahdollisuutta.
     
  4. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Uusi minikuutio? kerro toki lisää jos tiedät/saat tietää.
     
  5. vermu

    vermu Guest Guest

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    244
    Saadut tykkäykset:
    0
  6. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itseasiassa ton bongasin svs:n sivuilta, mutta luulin sun tarkoittavan jotain vielä pienempää. Kyllä mä voisin vaihtaa nykysen suljetun tempestini tollaseen, mikäli svs:n puheet suorituskyvystä pitää paikkansa, saisi paremmin sisustukseen soveltuvan subin....
     
  7. vermu

    vermu Guest Guest

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    244
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, ei oo enää koolla pilattu. Tuon pienempi alkaa kait olla jo lelu sitten :) Tulis nyt vaan äkkiä jotain testii, et tietäs odottaakko tuota vai hommatakko pc12. Itselleni menisi mainiosti pienempikin vaikkei se hurjan alas menisikään. Kunhan se on laadukas myös musiikilla. Se on pääasia.
     
  8. vermu

    vermu Guest Guest

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    244
    Saadut tykkäykset:
    0
    Äsken testasin audio pron ace bass laatikkoa. Katselin transformers leffaa ja siitä partaita action pläjäyksiä. Liekkö subin sijoittelulusta kiinni, mutta kiivammissa kohdissa sain subista vain tasaista örinää. Testi jätti vähän kylmäksi varsinkin, kun pääsin testaamaan vähän aika sitten svs pb-10 subbaria. En kylläkään kotona. Onko tämän ace bassin luonne sellainen, että toimii hitaissa boom boom kohdissa, muttei nopeissa dynaamisissa. En siis ole itse ostamassa kyseistä subia, mutta halusin vain testata mitä uusi tila kotosalla tykkää yleensä subeista.