Loistavaa asiakaspalvelua. Itse sain Amazon.co.uk:lta rahat takaisin tuosta boksista ja saan pitää sen itselläni, eikä tuon rikkinäisen levyn vaihtaminen maksa mitään, joten muutamalla sähköpostiviestillä (tai niiden ansiosta) sain ko. boksin ilmaiseksi
Onkos joku saanut palautetta tuolta Godfather2.discrecall@technicolor.com -osoitteesta. Itse pistin spostia viallisesta levystä pati päivää sitten, mutta eipä ole kuulunut vielä mitään.
Torstaina aamukahdeksalta lähetin kyseiseen osoitteeseen viestin koskien toimimatonta kakkoslevyä (toisto jämähti kohdassa 1:41:xx ja jatkui kunnolla 1:56:xx tjsp), mukana osoitetietoni sekä liitetiedostona skannattu ostokuitti. Vajaat viisi tuntia myöhemmin pätkähti seuraava viesti: "Dear Sir, Madam, Thank you for your claim regarding the faulty Godfather Part 2 BluRay disc contained within the Godfather Trilogy Boxed set. We apologise for the inconvenience caused to you as a result of this matter. In order to process your claim, we need you to always quote the Unique Reference Number (URN), shown above in all your correspondence with us. Please include the URN in the subject field of all your e-mails. We will send through the post as soon as possible your replacement disc along with a freepost envelope for the bad disc if you could kindly return this to us. Thank you in advance for your co-operation. Kind regards, The disc replacement team" Ei voi moittia hitaasta vastauksesta, saas nähdä milloin korvaava levy tulee. Ja boksi oli ostettu Amazon Marketplacen kautta Directoffers UK:lta.
Mulle tuli samalta instanssilta, mutta hiukan erilainen kirje: "Dear Sir, Madam, Thank you for your claim regarding the faulty Godfather Part 2 BluRay disc contained within the Godfather Trilogy Boxed set. We apologise for the inconvenience caused to you as a result of this matter. In order to process your claim, we need you to always quote the Unique Reference Number (URN), shown above in all your correspondence with us. Please include the URN in the subject field of all your e-mails. In order to receive a free replacement disc, we must first see some form of proof of purchase. For example: provide details of when/where you purchased the Boxed set plus a scanned copy of your receipt or a retailer order number. If you are unable to provide this, we will require you to send the faulty disc back to us using our FREEPOST service before we send you the replacement disc. In addition, in order to assist us with the root cause investigation, please can you answer the following questions: - Did the Godfather Part 2 BluRay disc work the first time you played it? Yes/No - Did the disc stop working after you playing it for a while? Yes/No" Ja sitten pyydettiin vielä osoitetiedot päälle. Eli ei tarvitse lähettää vanhaa levyä, jos toimittaa pyydetyt tiedot, kuten tuossa aiemmassa viestissä todettiin. Ile
"Dear Sir, Madam, I am writing to you to confirm that your claim has been processed successfully and that a replacement disc has been sent on Friday by mail for your attention. Many thanks Regards The disc replacement team" Sitten vaan odotellaan
Sieltähän se postin mukana tuli. Pelkkä BD, ei kansia. Mutta parasta kaikessa, eli sehän toimii niinkuin pitääkin :thumbsup: Mukana tuli palautuskuori ja pyysivät, että lähetän rikkinäisen levyn sillä takaisin. Postimaksut yms maksettu, mutta kai tuo täältä kekkoslovakiasta lähtee brittejä kohti, ettei vaan jäisi itellan huostaan? ns. suomimaksut maksamatta?
Laita menemään siinä kuoressa, kuten minäkin tein. Jos heiltä on mahdolliset "suomimaksut" maksamatta, niin omapahan on ongelmansa.
"If you are unable to provide this, we will require you to send the faulty disc back to us using our FREEPOST service before we send you the replacement disc." Suomen posti ei vaan tunne mitään "FREEPOST" palvelua.Eli itse joutuis maksamaan postimaksut.
Ei muuten Pazze tullut tänäänkään levyä. Ehkä huomenna... Mutta minkälainen? Vähän tarkemmin voisi kertoa, avoimia kysymyksiä jää turhan paljon :grr: Edit: Leterface, avoimet kysymykset koskivat KenSun tuotosta.
Pelkkä irtonainen levy tietokoneohjelmista tutussa paperi-muovi "kuoressa". Itsellä olisi sitten mahdollisuus hankkia vielä toinenkin Kummisetä II BD ilmaiseksi..jos jaksaisi ja viitsisi..
Amazonista tilasin boksin. Ja boksi on ainakin numeroiden mukaan tuota vikaherkkää versiota. Amazonista ei tullut mahdollisesta viasta varoittavaa mailia. Äsken sitten testailin tuota kakkososaa, jostain alle 1h40min -> 1h47min22sec(uuden kappaleen alku) asti ainakin toimi ihan moitteetta. Soittimena sonyn 350.
Tänään tuli Amazonista boksi ja pitihän sitä kakkoslevyä sitten kokeilla. Hyvin näyttäs pyörivän kun PS3:lla kokeilin. Jostain 1:39:xx katoin chapterin loppuun (1:47:22).