No niin, Muumio. Olen hieman pettynyt tekstiini, taistelin karseata writer's blockia vastaan koko ajan... tunnen itseni Barton Finkiksi (tosin Barton saikin lopuksi aikaan mestariteoksen).
Huomasinpa etusivulla virheen! Oman arvosteluni (DDA) esittelytekstissä puhutaan Sydney Lumetista, vaikka miehen nimi on Sidney Lumet!
Rauhoturauhotu! Phantom of the Operasta on muuten teksti jo valmis, mutta nuo kuva ja ääni on vielä kirjottamatta. Tänä iltana, huomis iltapäivällä ehkä ilmestyy.
Pitäisi varmaan vääntää Urotsukidoji IV:stakin arvostelu jonain päivänä...ja kirjoittaa Perfect Collectionin arvostelu uusiksi. Mutta vasta kun saan niitä pirun ruutukaappauksia. Tosin Re-Animator - Millennium Editionia varten löytyy sekä kansikuva että ruutukaappauksia. Vain arvostelu puuttuu (osittain siksi että en ole vieläkään katsonut kaikkia ekstroja...)
Kannattaako jatkaa vai lopettaa sen siliän tien? Ainakin koulussa sain aina arvosteluista kiitoksia... vähän hakemistahan tuo kyllä oli
Hyvä arvostelu jälleen kerran Harrylta, mutta pari pikkujuttua. Tässä lauseessa on jotain perin outoa. Kuin myös tässä. Lisäksi ihmetyttää miksi video-osiossa "suurimmalta osaltaan" on laitettu sulkuihin. Mutta muuten erittäin hyvä arvostelu.
Oho! Niinpäs pystyykin! :hitme: Kai kaksi vuotta on tullut PowerDVD:tä käytettyä enkä ole tuota mahdollisuutta aiemmin huomannut. :hitme:
Itse kuvakaappaukselle on sitten parempi vaihtoehto itse kameran kuvalle konsolissa... nimittäin näppäín c... tuota NGE:n neuvomasta paikasta kannattanee myös määrittää tiedostopolku kuvakaappauksilleen ja kaappauksien jälkeen myös muuttaa ne .jpg-tiedostoiksi, joka käy kätevästi vaikkapa ACDSeen demoversiolla :thumbsup: Kiitos Harrylle arvosteluista... nakkaan nyt noita jo pikkuhiljaa etusivulle, vai vieläkö on tulossa monsteria?
Jatka ihmeessä... Mad Max-arvostelusi oli mielestäni loistava :thumbsup: ja erääseen kysymykseen viitaten HTML-toimii noissa arvosteluformeissa ihan yhtälailla, joten neuvoisin ainakin tuon linkin laittamaan perinteiseen HTML-tyyliin Jatka vaan
Muokattu hivenen parempaan suuntaan.... sunnutaiksi yritetäään sitten saada jo toista arvostelua kehiin, kunhan ensin selviän tuosta TTY:n aiheuttamasta järkytysestä (ks. tarinatupa) EDIT: Meni viikonloppu kyllä ihan muissa hommissa...