Uusia DVD -arvosteluja DVD Plazalla

Keskustelu osiossa 'DVD-leffat' , aloittajana jaritt, 17.04.2003.

1. Akkuli

Akkuli Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    4
    Anteeksi nyt jos loukkaan jotakuta, mutta tässä noita Plazan DVD-arvosteluja selaillessani törmäsin tällaiseen Hopeanuoli-arvosteluun. Kyseessä on surkein koskaan näkemäni DVD-arvostelu (jopa Suorsan arvosteluja huonompi) ja ihmettelen suuresti miten tällainen Krhm... sonta on päässyt seulan läpi julkaistavaksi.:confused: Edes kaikkia perusasioita ei ole mainittu tai ovat virheellisiä.

2. glottis

glottis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    5
    Doddiin :thumbsup: joku uskalsi ärähtää, itse en uskaltanut ;)

Vaikka arvostelun tekijä onkin ilmeinen Hopeanuolifani niin "silti"... Laitteistosta ei taida olla vieläkään mitään informaatiota :confused:

3. Jarkko G.

Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    104
    Kyllähän minä tuosta jo vähän "pehmeästi" älähdin .. Oliko arvostelun kirjoittaja joku Hopeanuoli-fanisivun pitäjä?
    Eipä tuo arvostelu kerro juuri mitään, mutta mikäs minä olen arvostelemaan.

4. glottis

glottis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    5
    Ainakin arvostelijan e-mail osoite viittasi tuonne hopeanuoli.com osoitteeseen :) sinänsä hyvä arvostelu, mutta ehkä liian "puolueellinen"

5. Mika

Mika Administrator Ylläpidon jäsen Ylläpito Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    30
    Itsekin katselin sitä varsin pitkään tuumien että mitä tekisin, mutta painoin sitten julkaise-nappulaa. Nappasin sen pois nyt julkaistujen joukosta.

6. Harry Lime

Harry Lime Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    11
  7. glottis

glottis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    5
    Tästä on pakko antaa palautetta ja esittää yksi kysymys:

- Mikä on tuo kansikuvan "läikkä"? Onko se jokin hologrammitarra (tjsp)?

- Alleviivaukset esimerkkinä extrapuolella tekevät jo muutenkin vaikeaselkoisesta ja sekavasta sopasta vieläkin vaikealukuisempaa

Jos näitä ei oteta huomioon niin sanotaa, että odotin tätä arvostelua innolla, mutta...

8. Harry Lime

Saadut tykkäykset:
    11
    Ei harmainta aavistusta, otin tuon kuvan netistä (en edes huomannut moista läikkää)

Olet oikeassa, korjaan asian pikimmiten. Alleviivaukset tein vain vanhasta tottumuksesta.

On varmaan parempi ryhdistäytyä, kun alkaa sadella palautetta, joka päättyy "mutta..." :rolleyes:

9. glottis

glottis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    5
    Dodiin... tarkistakaapa hyvät naiset ja herrat puuttuuko joku arvostelu tuolta etusivulta? Eli pistin sinne nuo 4 viimeisintä (muiden tekemää...arvostelua) eli 8 mile, violent cop, led zeppelin ja se Jean (de')arc -juttu... Kohtalon kirjaa ja Cannibal Holocaustia en vielä laitta kun ette ole (ainakaan meikäläisen tietojen mukaan) julkaise-nappia edes yrittäneet painaa...

Mutta puuttuuko muita jostain? :confused:

10. Harry Lime

Saadut tykkäykset:
    11
    Hmm.. Kohtalon kirjan kohdalla minä painoin nappia ja minulla itselläni lukee, että julkaistu: kylla :confused:

11. glottis

glottis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    5
    Niin ... sen jälkeen se on Mika kun päättää tuosta julkaisusta eli silloin menee Mikalle siitä tieto ja jostain syystä ymmärrän, että miekkonen ei ole ehtinyt tuon hyväksi mitään tekemään. Mutta pistän sen etusivulle varmaan huomenissa...

12. Harry Lime

Saadut tykkäykset:
    11
    Liekö tapreellista... sen verran sekavaa tekstiä. :rolleyes:

No aivan sama se minulle on, mutta kaursimäkeläisesti sanon, että Kohtalon kirja -arvostelu on surkein arvostelu, joka on koskaan tehty. Ellei lasketa Suorsan arvosteluja.

13. glottis

glottis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    5
    Julmettua itsekritiikkiä. Toivottavasti Mika saa pian tuon arvostelulisäyksen pelittämään niin saa Limekin lätkiä taas hyviä arvosteluita kehiin ;)

14. glottis

glottis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    5
    Mitäs arvon kollegat olivat mieltä eräänlaisesta teema-hommelista, jolloin olisi kehissä esimerkiksi jonkin tietyn ohjaajan/näyttelijän elovista tai vaikka jotain tiettyä genreä... esimerkkeinä vaikkapa Robert Rodriguez-viikko tai vaikkapa splatter-päivät.

Miltä vaikuttaisi.. kiinnostuneet arvostelijat voisivat nakata vaikkapa PM-viestiä tähän suuntaan :)

15. Takeshi666

Takeshi666 Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    17
    Hassua sinänsä sillä olen itse suunnitellut arvostelevani koko satsin noita splatter-pätkiä...

16. Eastwood1

Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Hmm..Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa miten noita arvosteluja pystyy kirjoittamaan, kun kävin laittamassa käyttäjätunnukseni siihen missä loggaudutaan sinne sisään, mutta se ei hyväksyny mun salasanaa..Missä siis vika?

17. Jarkko G.

Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    104
    Pitää rekisteröityä uudelleen arvostelupalveluun.
    Samoilla tunnareilla ja salasanoilla, joilla kirjoittaudut plazaan, ei voi arvostella.

18. Akkuli

Akkuli Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    4
    No pitäähän sun nyt rekisteröityä ensin.

Kannattaa lukea mitä niiden käyttäjätunnus- ja salasanakenttien yläpuolella lukee:
    "Tervetuloa! Tarvitset käyttäjätunnuksen ja salasanan jotta pääset lisäämään tai muokkaamaan leffa-arvosteluja. Jos tunnusta ei vielä ole niin sen saa täältä."

19. Percules

Percules Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Itsehän olen suurimman osan arvosteluista (No ainakin 3) pyrkinyt tekemään aina teemoissa. Tai siis näistä uudemmista. Ensin oli tämä Evil Dead trilogian työstäminen, josta kolmasosa tosin jäi siinä mielessä, kun en sitä vielä omistanut.

Reservoir dogsinki piti kuulua Tarantino-arvostelukokoelmaan, mutta Pulp Fictionin SE ja Jackie Brownin vastaavat jäivät extra-tasolle arvostelussa (Eli kaikki tai suurin osa extroista arvosteltu). Indiana trilogy on työn alla (Extrat tehty ja valmiiksi tulisi kunhan jaksaisin aloittaa kirjoittelemaan. Kiireitä), mutta siihenpä minun teemat sitten jäävätkin. Sillä välin on kiva kirjoitella (edellyttäen sitä aikaa taas) pienoisia arvosteluja tunnetuista ja vähemmän tunnetuista leffoista.

-Pjork

20. Eastwood1

Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Mutta minkä nimen siihen laitankin niin se ilmottaa että tunnus on jo käytössä..