Minua ei varmaan paljoa kiitellä... m u t t a lukuisat yhdyssana virheet jäivät vaivaamaan muuten loistavaa arvostelua. Esim. demo materiaalia = demomateriaalia jne jne Nuoriso saattaa tykätä kovastikin puhekielen käyttämisestä ja tuon kammottavan minä -muodon käyttämisestä.
Yhdyssana virheet = yhdyssanavirheet Oli pakko kuitata . edit: Myöhemmin tänään muuten seuraa Big Fish -arvio.
Miksi kaiken pitäisi olla niin helvetin virallista? Tämä ei tietääkseni ole kaupallinen sivusto ja vielä vähemmän virallinen. Voin kyllä suoraa sanoa, että minä yleensä skippaan suoraan kaikki vähänkin tylsät arvostelut mitä yleensä nämä "viralliseen muottiin" kirjoitetut ovat. Yritän tuoda noihin hieman värikkyyttä ja omia kokemuksia mukaan. Näin ollen ei tule fiilistä että lukee jonkun robotin tuottamaan tekstiä kuten monissa arvosteluissa.
Tänään hyökkään Kung Fu-boksin viimeisen levyn kimppuun. Arvostelun yritän saada valmiiksi loppuviikosta. Kyseessä siis tuo David Carradinen tähdittämä TV-sarja.
Teetkö hyvän kokonaisarvostelun yhteenvetona jaksoista vaiko pistätkö pinnoja jokaiselle jaksolle erikseen? can't wait for this one :thumbsup:
Taas vähän myöhästyin aikataulusta, mutta tässä olisi Big Fish -arvio https://www.dvdplaza.fi/reviews/nayta.php?sid=965. Typoista saa huomauttaa, sillä oikoluku tapahtui krapulaisena ja päänsäryn saattelemana. Seuraavaksi olisi sitten tarkoitus paneutua tuohon hiljattain julkaistuun Film Noir -boksiin ja tämän jälkeen tulee vaihteeksi juttua Ingmar Bergmanista ja Akira Kurosawasta.
Ajattelin tehdä yhteenvetona, mainita muutama yli muiden olevaa jaksoa erikseen. Kolme jaksoa jäljellä eli tänään loppuun.
24 Hour Party People ei sisällä tippaakaan mitään ns. brittipoppia. Kyseinen asia on 1990-luvun alkupuolella muodostunut termi lähinnä Oasisin, Blurin ja Pulpin musiikista. Joy Division oli post-punkia, New Order ja Happy Mondays lähinnä vaihtoehtoista tanssimusiikkia. Ajattelin vain huomauttaa, koska nuo ovat elokuvan kolme keskeisintä yhtyettä, ja muutenkin elokuva keskeinen aihe on musiikki. Ei mikään iso asia, mutta kyllähän faktojen pitää kunnossa olla. Viive?
No, se on kuitenkin nyt luettavissa tuolla. Kuvat yritän saada viimeistään maanantaina. Rakentavaa kritiikkiä otetaan mielellään vastaan.
Tulossa arvostelu Millennium Season 1 (R1) boxista. Kirjoitan jokaisesta jaksosta oman pienen arvostelun siihen. Hommaa riittää
Pahastuuko joku, kun tuolla on jo yksi kappale Reservoir Dogs -vertailuja, jos teen toisen melkein samanlaisen? Siellä on yksi R1 (10vEdition) vs R2 (karvalakki) -vertailu ja minä ajattelin kirjoittaa R1 (10vEdition) vs R1 (karvalakki) -kirjoitelman. Mutta tämäkin jää varmaan vain ajatukseksi!!! :OI :OI :OI Olen niiiiiiiiiiiiin pitkän aikaa ollut täysin kirjoittamatta, kun olen päättänyt ryhtyä muusikoksi ja minulla on mennyt liian paljon aikaa keräillessä vinyylejä, harjoitellessa kitaraa ja ryyppäämässä rippikoulujengin kanssa että olen saanut aikaan täydellisen writer's blockin. Jos saan tuon RD-tekstin tehtyä, niin sitten YRITÄN kirjoittaa vielä lisää. Tässä lista mahdollisuuksista (äänestäkää): - Le corbeau (Criterion) - Night & Fog (Criterion) - Duel in the Sun (Roadshow Edition, R2) - The Third Man (Studio Canal, R2) - The Life and Times of Judge Roy Bean (Warner, R1) Huom! Roy Bean ja Third Man ovat noista ainoat, jotka olen ennestään katsonut ja molemmat ovat viiden tähden leffoja, joten jollette halua lukea pelkkää hehkutusta, niin äänestäkää kolmesta ensimmäisestä jotain. Mutta on hyvin mahdollista, että noistakin tulee hehkutusta. Tosin sitä en voi vielä tietää...
Harri anna palaa ja väännä arvostelu Duel in the Sunista. Lännenelokuvista ei ole liikaa arvosteluita tehty.