Mukava nähdä, että rotstenkin on palannut arviokentille. Pitää koittaa pinnistää ja saada tällä viikolla valmiiksi Collateralin arvion.
Hyvä arvostelu itselle tuntemattomasta Clintin tekeleestä. Muutenkin on kivaa kamaa pojat puskeneet plazalle nyt.
Kyllä se käy näinkin: Kirjoitin juuri arvostelun elokuvasta jota minulla ei edes ole. Aion hankkia jenkkilän Divimax-version Day of the Deadista, ja nyt minun ei tarvitse tehdä muuta kuin hankkia itse DVD ja sitten otta selvää teknisestä puolesta.
Lainaus DVD Hohdon (4/2004) arvostelusta: "Perhepotretti" -dokumentti vuodelta 1988 on puolestaan varsin viihdyttävä ja asiapitoinen, mutta se keskeytyy kohdassa 57'20'' kesken Gunnar Hansenin puheen. Kyseessä on ilmeisesti koko painosta koskeva valmistusvirhe, sillä sama vika löytyi kahdesta toimituksen hallussa olevasta kappaleesta. IMDb:n mukaan dokumentti kestäisi 64' (NTSC-nopeudella)." Onko arvostelukappaleessasi sama vika vai onko Future korjannut asian?
http://www.ugo.com/channels/dvd/features/top50/default.asp?clicksource=Temp350_200# Jotain levy arvosteluja.
"Tekstitystä ei voi vaihtaa lennossa ja kun joitakin kohtia on vieläpä leikattu varsin ikävästi (mm. lopussa oleva kädenkatkaisu), niin eipä tätä kehtaa kenellekään suositella." Piltti ihmettelee, että mistä olet saanut tiedon, että tuo on leikattu? Tietääkseni tuo on leikkaamaton ja leikattua versiota ei ole dvd:llä missään julkaistu. Tämä suomalainen julkaisu on sama kuin R4 http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=3938. Piltti muuten pitää tuosta leffasta.
Omiin silmiini luotin. Eli tuossa kädenkatkaisukohdassa elokuva hyppää selvästi. Kuva leikkautuu todella tökerösti seuraavaan kohtaukseen, jossa taistelu on jo osapuilleen ohitse. Samoin musiikki hyppää karkeasti aivan erilaiseen kohtaan. En mene jakeluun, että se ollut noin jo alunperinkin. Joku muukin - joskaan ei yhtä selvä - kohta siellä oli, mutta ei voi muistaa. Hm, mieluusti otan vastaan muitakin linkkejä, joiden avulla voisi tiirailla tietoja julkaisujen mahdollisista leikkauksista. edit: Arvostelua editoitu ja samalla myös jotain toivottavasti käytännöistä opittu.
https://www.dvdplaza.fi/reviews/nayta.php?sid=1029 Kompakti arvostelu leffasta, josta olen pitkälti samaa mieltä. Yksi kehnoimmista Miikeistä mitä olen nähnyt, mutta kyllä sen katselee. Kiva nähdä aasialaisen elokuvan arvostelu pitkästä aikaa, kiitokset.
Samalla tasolla liikkuu minunkin mielipiteeni Miiken huonoimmast pätkästä. Juuri tälläiset heikkotasoiset julkaisut saavat yleensä karttamaan Miiken elokuvien ostamista. Toivotaan että HD-DVD aikakaudella saadaan sitten kunnon julkaisuja.
Sir.. lisäätkö kuvat tuohon Schindleriin niin sen voisi julkaista - nyt siitä puuttuu kansitekstiä myöten kaikki.
Siihen jäi näemmä testailun jäljiltä väärä tähditys itse elokuvalle. Pitääpä kokeilla josko tuota voisi vielä päivittää.
Hyvin kirjoitettu arvostelu. Miellyttävä lukea ja herätti mielenkiinnon leffaa kohtaan. Meni Oliver Twist samantien ostoslistalle.
Nyt oli arvosteluvuorossa Shyamalanin The Village. Sivuhuomautuksena vielä että muistakaa käydä äänestämässä tuossa tuoreessa arvosteluskabassa. Kovin vähän on ääniä tullut verrattuna siihen paljonko itse arvosteluja on luettu.
Ongelmanahan on se, että harva lukee noita kaikkia arvosteluita, lähinnä arvostelut luetaan sellaisista elokuvista joista on jo jotain tietämystä. Helppohan se ääni olisi antaa, jos valitsisi niiden parin arvostelun väliltä mitkä itse on lukenut. Arvostan sen verran noiden arvosteluiden kirjoittajia, että ei olisi oikein äänestää ollenkaan ellen olisi lukenut kaikkia arvosteluita läpi. Tiedä sitten, mikä muiden perusteluna on äänestättömyydelle...