sopivan kurvikas et ois jostain mist ottaa kii rinnakas tissithän ovat ihania persekäs isot perseet ovat hyvän näköisiä ja muutenki seksy ettei tarttis säkki päässä panna.
"On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä." -Jouni Hynynen, Kotiteollisuus
Vastasin "me-henkisen". Mutta todellisuudessa haluaisin löytää naisen, joka haluaisi olla kanssani vapaasta tahdostaan, rakkaudesta minua kohtaan ja joka ei ole holhouksen alainen.
Luotettavan ja rehellisen, mahdollisesti elämän huonotkin puolet kokeneen, joka haluaisi rauhoittua ja jaksaisi katsoa minua vaikka loppuelämän. Saisi myös olla mielellään hieman kurvikas ja päässä edes hitunen järkeä. Keskustelutaitoakin olisi hyvä löytyä jonkun verran. Sopivasti dominoiva, itsestään ja kodista huolta pitävä sekä vastuuta kantava :thumbsup: Voisi vielä mainita, että vähintään opiskeleva, koska ainakaan elämäntapatyöttömiä en ala itse elättämään, ellei muija sitten satu olemaan joku ökyrikas, jolloin ei tarvitsekkaan enää välttämättä opiskella tai tehdä töitä. Yhteenveto: tulen näillä vaatimuksilla olemaan sinkku loppuelämäni.
Totista totta kuin sydänkohtaus; naiskumppanin olisi suostuttava siihen, että sen paljas peppu piiskataan välillä kauniin punertavaksi ennen seksiä tai vaikka muuten vain. Sellaisia naisia muuten on.
No, ainakin akateemisista kuvioista ja netistä (tietenkin). Sanoisin kuitenkin, että varmaan sieltä, missä naisia on yleensäkin tavattavissa.
No semmoisen joka miellyttää silmää ja lämmittää mieltä. Urheilullisen, muttei millään lihaksikkaalla tavalla. Semmoisen joka osaa ja haluaa pitää huolta itsestään. Saa olla myös vähän hassu...
Sama vastaus on yhä voimassa, jospa seuraavan 4,5 vuoden aikana jaksaisi aloittaa etsimisen. Toisaalta kun on terveet kädet...