Samoin olen muutaman tilauksen tehnyt mutta maksanut verkkopankin kautta. Tilausvahvistus on heti sähköpostiin tullut ja leffa parin päivän päästä postilaatikkoon.
Onko kukaan saannut vielä Transformers 2 BD levyä? Maanantaina lähti liikkeelle, mutta eipä ole vielä näkynyt. Mahtaakohan tulla jostain Mumbasasta hevosvaljakolla.
Sama homma, maanantaina tuli mailia et on lähtenyt, mut pitäs vissii erikseen tulla viel seurantakoodi?
Ei tule kirjelähetykseen mitään koodia. Se on vähän virheellistä tietoa. Koodi tulee vain isoimmille tilauksille.
Ei myöskään tänne vielä tullut Transformers 2 BD:nä. Maanantaina tuli myös ilmoitus, että BD olisi lähetetty. Samaan aikaan tilattu Rööperi dvd tuli eilen. Pari viikkoa sitten tilasin Star Trek (2009) BD:n. Silloin ilmoitus lähetyksestä tuli maanantaina ja postilaatikosta paketti tippui perjantaina. Joten jokohan tänään viimein BD pääsisi perille.
Täytyy välillä vähän kehuakin kyseistä puljua. Oli tosiaan ongelmia tuon verkkokaupan verkkopankkimaksun kanssa, kuten tuossa pari postausta ylempänä avauduin. Asia hoitui jo saman päivän aikana ja vieläpä lauantaina ja Transformers 2 blue ray kolahti postiluukusta jo keskiviikkona 18.11. Asiakaspalvelu hoiti hommansa ainakin sähköpostin välityksellä hyvin. Huvittava tapaus taas oli kun tilasin Gigantin verkkokaupan mainostaman Taken sarjan boksin hintaan 9.90 (siis sen Spielbergin minisarjan). Tarjosivat sitten väkisin tätä uudempaa Taken leffaa. Oli kuulemma molemmilla sama koodi. Nyt näkyy sarja poistuneen verkkokaupan sivuilta.
Täytyypä minunkin hieman kehua Gigantin verkkokauppaa. Hirveän montaa tilausta en ole tosin tehnyt (n. 5-10), mutta aina on hoitunut asiat hyvin. Minäkin ehdin kysellä tuota Transformers 2 -tilauksen kestoa, niin vastaus tuli n. tunnin päästä ja syynä pidempään toimitusaikaan oli se, että leffa tuli Ruotsin varastolta. Muuten leffat ovat tulleet tosi nopeasti ja mielestäni edullisesti myyvät uutuusleffoja (esim. Monsters vs Aliens 12,95 taisi olla jopa dvd-kollegaansa halvempi). BR-leffojen lisäksi ostin aikanaan BR-soittimeni kyseisestä firmasta ja sekin tuli nopeasti aina kotiovelle saakka ja oli siihen aikaan edullisin vaihtoehtokin. Eli minulla ei ole huonoa sanottavaa, saapahan nämäkin paljon parjatut puljut joskus kiitosta.
Miten tuo Gigantin hintatakuu, vieläkö se on olemassa ja miten se käytännössä toimii? Tiedän, ettei Gigantti saa mainostaa, enää noita omia erikoisuuksiaan, mutta palautustakuusta löytyy kuitenkin paljon juttua ihan lähiajoilta. Hintatakuusta en kuitenkaan ole löytänyt mitään.
Samalla vaivalla kait tuota olisi vastattukin, mutta löytyihän se jostain. Eli kesällä kysyttäessä paikallismyymälästä saatiin vastaus, että toimii paikkakuntakohtaisesti (verrataan saman paikkakunnan tuotteisiin). Noh, täytyy kysellä vielä liikkeestä, niin tietää tarkemmin.
Tuon verran olisin toki muistanut itsekin, mutta entä hintojen erotus? Maksaako Gigantti vielä erotuksen + jonkin prosenttiosuuden päälle? Ilmeisesti viestissäni ei sitä mainittu... Laittele akomu tänne viestiä, kun olet asian saanut selville.
Joo, voin kysellä koko homman toimivuudesta tarkemmin. Lähinnä itseäni kiinnostaa se, saako hintaa edes ostohetkellä tiputettua, kun mm. Verkkokauppa.com:ssa on tällä hetkellä halvempi ps3 myynnissä ja myyntipiste on samalla paikkakunnalla. Itseasiassa mistään tuollaisesta, että sillä vielä jotain tienaisi, en ole edes kuullut. Kunhan nyt saisi edes sen 10c halvemmalla, kun tuolla on kuitenkin niin paljon paremmat vaihto- ja perumismahdollisuudet :thumbsup:
Itse sain vuosia sitten jokusen euron takaisin digikamerasta, koska Veljekset Keskinen (silloin riitti, että halvempi tuote löytyy Suomesta) möi samaa tuotetta halvemmalla. Silloin maksettiin erotus + joku prosentti päälle. Kiva saada selville, toimiiko tuo vielä :thumbsup: Edit: Nuo prosentit tuli siis päälle, kun olin jo ostanut kameran ja jälkikäteen menin Keskisen mainoksen kanssa Giganttiin.
Toissapäivänä ainakin toimi, kun tuotteesta kyselin ja sanoin, että Verkkokaupassa on 5 euroa halvemmalla. Myyjä sanoi, että katsotaan , että onko tuote VK:ssa heti saatavissa ja kun oli, niin pudotti alkuperäistä hintaa 5,90 euroa.
En päässyt itse käytännössä testaamaan hintatakuuta, koska tuote olikin valmiiksi jo Verkkokauppa.comin hintaa alhaisempi. Käsittääkseni se kuitenkin yhä on olemassa juuri Skatt62:n sanomassa muodossa.
Kiitos tästä vinkistä, nyt ei tarvitse hintoja tiputtaa liian alhaiseksi, kun voi käyttää tätä myyntiargumenttina
Tilasin maanantaina 14.12 Gigantista navigaattorin, pussukan ja leffan (Ice Age 3 BD+DVD ruotsi-kansilla). Tiistaina tuli ilmoitus s-postiin, että tavarat on laitettu matkahuollon kautta liikkeelle. Lähetysseuranta kertoi torstaina, että paketti löytyy paikallisesta matkahuollosta. Yllätys oli melkoinen, kun leffa puuttui lähetyksestä. Soitin asiakaspalveluun kysyäkseni mahdollisesta jälkitoimituksesta, josta tosin saaduissa s-posteissa ei missään vaiheessa mainittu. Asiakaspalvelun kaveri totesi leffan tulevan postitse. Ok, se voi hyvinkin tulla esim. Ruotsista mutta olisi mielestäni kohtuullista mainita asiasta nettikaupan sivuilla (esim. "toimitetaan mahdollisesti erillään muusta lähetyksestä" tms) tai viimeistään s-postiin laitetussa tilausvahvistuksessa ja lähetteessä/kuitissa. Saapa nähdä, millainen vastaus tulee asiakaspalautteessa laittamaani tiedusteluun. Laite (Garmin 255T) ja pussukka tulivat suht nopeasti ja hinta (yhteensä 120 eur) oli edullinen, mistä propsit kaupalle. Vastaus tuli: "Hei. Kiitos yhteydenotostanne. Elokuva on lähetetty teille postin kirjeenä." No, vastasivat kuitenkin. Tulisi nyt vielä se leffa viimeistään huomenna...