Come on baby, light my fire. Niinpä niin, taaskin on ilta sujunut mukavasti musiikin ja sarjojen parissa.
Nonnii, sainpahan kaikki tämän päivän pakolliset koulutyöt palautettua. :king: Pakko kai sitä on tässä nyt jo laittaa nukkumaan että jaksaa mennä sitten aamulla kohdeksaksi noille pakollisille kieliluennoille. :hitme: Kyllä tää opiskelu on sitten kurjaa, tulis jo joulu että vois olla rauhasa ja katella telkkarii...
Oh-hoh kun nukuttaa. Töitä rästissä ja vituttaa. Runosuoni pulputa taas saa. Ja sitä rataa. Luntakin vielä sataa. Lal-lal-laa.
Ajattelin kello 2100 että tänään voisi käydä ns. ajoissa nukkumaan. Valitettevasti HL2 episode one oli turhan mielenkiintoinen. (Tosin mainittakoon, että putkijuoksuhan tuo on isoveljensä tapaan.)
MAIDEN MAIDEN!! Juuri tulin keikalta ja oli kyllä helvetin kova! Nyt kyllä korvat soi ja ääni käheänä ja jalat vielä kipeänä.
Hilijaasta. 3€:n voucheri cd-wow.net:iin polttelee näpeissä ja cdon.com laittaisi taas vaihteeksi lättyä matkaan ilman postikuluja, mutta kun ei mitään löydy niin ei sitten. Vois kai tässä nukkumaankin mennä.
Itsellä on kyllä naurut vähissä. Kahden eri kurssityön deadline on huomen aamuksi, ja kummatkin vielä kesken. Tässä sitä ollaan väännetty koko viikonloppu kouluhommia, eikä tunnit vain tunnu riittävän. :hitme: No, pitää kai käydä huomen aamulla puhumassa itselle lisää aikaa toiseen työhön, eiköhän tuota irtoa kun vähän vain valehtee. :king:
Noh noh, ei sitä Roomaakaan yhdessä päivässä rakennettu. Kannattaa aloittaa ne projektit hyvissä ajoin eikä pari päivää ennen deadlinea. Ei sillä ettenkö itsekin tykkäisi aina välillä viivytellä asioita niin pitkään kuin mahdollista ;-)
Niinhän sitä aina suunnittelee. Edellistä projektia aamuyöstä kirjotellessa mietti että seuraavaa työtä alan tekeen hyvissä ajoin ja tässä sitä taas kirjotellaan ja kello on 4.50...
Kouluhommia tehdessä on vielä sekin huono puoli, että yleensä pitää ottaa tietoa internetistä, jonka takia on helppo eksyä muille sivuille, esim. Plazalle.
Motivaattoreista paras, viime hetken paniikki. Se on hyvää harjoitusta työelämää varten, jossa aikataulut on sitä varten, että näkee paljonko on myöhässä.
Hmmh pitäis parin tunnin päästä muka lähteä vielä kuskailemaan ihmisiä lentsikkakentän suunnille. Kai sitä ehtis vielä leffan kyyläämään ennen lähtöä
04:20 heräsin eiikä unta enää saa, perkule,kun edes polttais tupakkia niin vois käydä röökillä, mutta kun senki on lopettanu niin ei voi kun kärvistellä... menen sit klo 07:00 töihi, saapahan ylityötunteja.
Niin no, ehkä se valmentaa tulevaa työtä varten ja kasvattaa minua ihmisenä, mutta vituttaa se silti. Tänäänkin taitaa mennä koko yö tai ainakin puolet siitä tenttiin lukiessa. Itse en ole kyllä koskaan ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka lukevat johonkin turhanpäiväiseen tenttiin sen koko viikon, kun itse olen tottunut vain tenttiä edeltävänä yönä kirjoja aukomaan. Miten ne jotku viitsii uhrata koko viikon johonkin jonnin joutavaan tenttiin? :hitme: Kun ihan hyvin pärjää yhden illan lukemisellakin.
Omaan päähän ei kyllä mikään klo 2000 jälkeen "opiskeltu" asia jää ollenkaan. Sama päte myös omalla kohdalla näihin edellisen illan lueskeluihin, mikä sinänsä on varsin ikävää sillä aikaahan ei liikaa ole kun sekä opiskelee että käy töissä :\
Suu aivan mielettömän kipeä, liekö ientulehdus tai jotain. 2 tuntia nukuttu, odotan klo 8:a jotta pääsee lääkärille kun kestänyt tämä jo monta päivää. Tauotonta kipua, ei särkylääkkeetkään auta oikein.
Varsin ikävää kyllä valvoa silloin kuin sitä vähiten itse tahtoisi. Omalla kohdalla onneksi asiat ovat varsin usein niin, että unirytmistä ei tarvitse pahemmin välittää vaan voin huoletta käydä nukkumaan milloin parhaalta tuntuu. Luonnollisesti välillä täytyy latailla akkuja (12h unet viimeksi takana), mutta kokonaisuutena lukio ja viimesenä naulana arkun kanteen intti karistivat takavuosien tiukan unirytmin mennessään, thank god.